  • 31. Data: 2012-05-24 21:57:44
    Temat: Re: Fiat Linea 1.4 T-JET
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mirek

    > Ja tam myślę że wyrób i tak raczej indyjski co najwyżej składają na
    > Węgrzech żeby minąć podatki...

    Pewnie jeździsz starym, teutońskim rzęchem i zazdrościsz mu nowego,
    węgierskiego samochodu. Ech, ta polska zawiść. :/

  • 32. Data: 2012-05-24 22:08:19
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Czy ktoś z Was takie auto użytkuje? Pytam zarówno ogólnie o Fiata Linea jak i
    > o ww wersję 1.4 T-JET? Jakie są odczucia z eksploatacji tego pojazdu? Czy
    > lakier jest tak kiepski jak piszą na tej stronie??

    Mam takie auto od nowosci. W srodku jest wasko, ale daje sie jezdzic.
    Mam 190cm wzrostu i objechalem w tym roku Wlochy w dwie osoby + bagaz.
    Swietny silnik, zagazowany w ASO fiata. Spalanie w miescie 11-12l/100km,
    trasa - autostrada do 110km/h 8l/100km.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2012-05-24 22:10:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grzegorz Prędki

    > Spalanie w miescie 11-12l/100km,
    > trasa - autostrada do 110km/h 8l/100km.

    Trochę dużo, takie spalanie to dobre dla Passata, a nie jakiegoś Fiata.
    Moja Dacia pali 2 litry mniej.

  • 34. Data: 2012-05-24 22:12:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-24 21:43, Mirek pisze:

    > Tata Indica - czytałem kiedyś że to jedno z najtańszych aut a seryjnie ma
    > klimę. Czy to prawda? Jakiej jakości są te samochody?

    A jakiej to może być jakości, jak powstaje w kraju, w którym słoniem z
    Hindustana robią P206? :P

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 35. Data: 2012-05-24 22:14:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > A jakiej to może być jakości, jak powstaje w kraju, w którym słoniem z
    > Hindustana robią P206? :P

    Sorki kolego, ale Tata jest węgierska! Nie widziałem tam słoni.

  • 36. Data: 2012-05-24 22:20:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-05-2012 22:12, Grejon pisze:
    > A jakiej to może być jakości, jak powstaje w kraju, w którym słoniem z
    > Hindustana robią P206? :P

    Suzuki też robi w Indiach :) Ale Tata jest wegierska niczym leczo!

    --
    Pozdr.

  • 37. Data: 2012-05-24 22:31:22
    Od: "Mirek" <m...@N...gazeta.pl>

    > Swietny silnik, zagazowany w ASO fiata. Spalanie w miescie 11-12l/100km,
    > trasa - autostrada do 110km/h 8l/100km.

    Mówisz że zagazowałeś mimo że to motor turbodoładowany? Ile kosztowała
    instalacja do takiego silnika?

  • 38. Data: 2012-05-24 22:33:21
    Od: "Mirek" <m...@N...gazeta.pl>

    > Trochę dużo, takie spalanie to dobre dla Passata, a nie jakiegoś Fiata.
    > Moja Dacia pali 2 litry mniej.

    Gazu??

  • 39. Data: 2012-05-24 22:36:21
    Od: "Mirek" <m...@N...gazeta.pl>

    > Sorki kolego, ale Tata jest węgierska! Nie widziałem tam słoni.

    Tata Motors węgierska?

  • 40. Data: 2012-05-24 22:39:00
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-05-24 22:31, Mirek pisze:

    > Mówisz że zagazowałeś mimo że to motor turbodoładowany? Ile kosztowała
    > instalacja do takiego silnika?

    Byla opcja zagazowania w ASO, ceny nie pamietam. Zadzwon do Auto Gaz
    Slask i sie dopytaj.