  • 21. Data: 2012-05-24 21:49:54
    Temat: Re: Fiat Linea 1.4 T-JET
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Sam niegdyś myślałem o Linei, do czasu, kiedy do niej wsiadłem. Od razu
    > mi przeszło.

    Myślę, że tu bardziej w grę wchodziło przyzwyczajenie, po prostu żal Ci
    było sprzedawać stary samochód:

    http://tiny.pl/hpsvh

  • 22. Data: 2012-05-24 21:50:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > No nawet wspólnie Euro2012 organizujemy jakby nie było :)

    Co Ty gadasz, chyba olimpiadę! Euro 2012 organizujemy z Białorusią.

  • 23. Data: 2012-05-24 21:52:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-05-2012 21:49, to pisze:
    > Myślę, że tu bardziej w grę wchodziło przyzwyczajenie, po prostu żal Ci
    > było sprzedawać stary samochód:
    > http://tiny.pl/hpsvh

    Ale faktycznie trochę ciasno w tej linei :(

    --
    Pozdr.

  • 24. Data: 2012-05-24 21:52:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-05-2012 21:50, to pisze:
    > Co Ty gadasz, chyba olimpiadę! Euro 2012 organizujemy z Białorusią.

    No tak, rano jest kawy jeszcze nie wypiłem :(
    Nie mogę się doczekać pierwszego meczyku, a ty?

    --
    Pozdr.

  • 25. Data: 2012-05-24 21:54:19
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ale faktycznie trochę ciasno w tej linei :(

    W starym też nie było wiele luzu:

    http://tiny.pl/hpsvx

    ...ale jak to mówią -- bliższa ciału koszula niż sukienka.

  • 26. Data: 2012-05-24 21:55:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > No tak, rano jest kawy jeszcze nie wypiłem :( Nie mogę się doczekać
    > pierwszego meczyku, a ty?

    Ja też, już przygotowałem popcorn i flaszeczkę.

  • 27. Data: 2012-05-24 21:55:18
    Od: "Mirek" <m...@N...gazeta.pl>

    > W zasadzie masz rację. Ja wybrałem Tatę bo ufam węgierskim wyrobom.

    Ja tam myślę że wyrób i tak raczej indyjski co najwyżej składają na Węgrzech
    żeby minąć podatki...

  • 28. Data: 2012-05-24 21:56:17
    Od: "Mirek" <m...@N...gazeta.pl>

    > No tak, rano jest kawy jeszcze nie wypiłem :(
    > Nie mogę się doczekać pierwszego meczyku, a ty?

    To może zaczniemy obstawiać kto wygra? Ja obstawiam Niemcy.

  • 29. Data: 2012-05-24 21:57:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mirek

    > To może zaczniemy obstawiać kto wygra? Ja obstawiam Niemcy.

    Ja myślę, że Chiny mają duże szanse na powtórzenie przysłowiowego "cudu
    chińskiego".

  • 30. Data: 2012-05-24 21:57:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-05-2012 21:56, Mirek pisze:
    > To może zaczniemy obstawiać kto wygra? Ja obstawiam Niemcy.

    Węgry!!!

    --
    Pozdr.