  • 1. Data: 2011-02-21 20:00:14
    Temat: Fiat Grande Punto - konfiguracja Blue&Me
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Czy ktos dysponuje linkiem do jakiejs strony, gdzie mozna zobaczyc jak sie
    konfiguruje Blue&Me w Fiacie Grande Punto? Ewentualnie napisac, jak to idzie
    zrobic?

    Chcialbym skonfigurowac odbieranie rozmow z komorki.

    Nie mam niestety instrukcji obslugi.

    Dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2011-02-21 20:50:36
    Temat: Re: Fiat Grande Punto - konfiguracja Blue&Me
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Feb 2011 20:00:14 +0100, ttt napisał(a):

    > Czy ktos dysponuje linkiem do jakiejs strony, gdzie mozna zobaczyc jak sie
    > konfiguruje Blue&Me w Fiacie Grande Punto?

    Google nagle przestało działać?
    http://www.fiat.pl/download/instrukcja_obslugi.pdf

    --
    Pozdrawiam,