  • 1. Data: 2011-12-27 21:29:10
    Temat: Fiat 131 - mam problem
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Kojarzy ktos takie staaaare fiaciory? Otrzymalem "w spadku" skrzynie do
    takiego cuda. Wiem, ze do modelu 2.0 - tak wynika z info z internetu.
    Nigdy nie byla zamontowana w aucie. Cale swoje zycie spedzila w
    magazynie fiata a nastepnie w garazu mojego dziadka. Jeszcze miesiac
    temu na sznureczku wisiala metka, ale pies musial sie nia zainteresowac.
    Sa na niej oznaczenia:

    FIAT 131AB 1A 1005 4326420 2A

    Ile co takiego jest warte?

    ebay mowi, ze troszki:

    http://www.ebay.com/itm/Fiat-131-2-0litre-sport-gear
    box-/250255865350?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_
    SM&hash=item3a44697606

    http://img836.imageshack.us/img836/4408/zdjcie1c.jpg
    http://img841.imageshack.us/img841/7607/zdjcie2k.jpg

    Tylko kto kupi cos takiego?

  • 2. Data: 2011-12-27 22:09:19
    Temat: Re: Fiat 131 - mam problem
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-27 21:29, neoniusz pisze:
> [...]
    >
    > ebay mowi, ze troszki:
    >
    > http://www.ebay.com/itm/Fiat-131-2-0litre-sport-gear
    box-/250255865350?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_

    Tyle że w GB za 400 funciaków jest sportowa skrzynia, a Ty
    prawdopodobnie posiadasz najzwyklejszą skrzynię ;) która na 1 rzyt oka
    najzwyczajniej przypomina tą z poluneza ;)

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2011-12-27 22:19:42
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.12.2011 22:09, Cezary Daniluk pisze:

    > Tyle że w GB za 400 funciaków jest sportowa skrzynia, a Ty
    > prawdopodobnie posiadasz najzwyklejszą skrzynię ;) która na 1 rzyt oka
    > najzwyczajniej przypomina tą z poluneza ;)

    Dalem 1 ogloszenia na jakims forum fiaciora. Proponuja mi po 5 minutach
    od zamieszczenia ogloszenia juz 1100zl, niby znawcy...

  • 4. Data: 2011-12-27 22:44:28
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Dalem 1 ogloszenia na jakims forum fiaciora. Proponuja mi po 5 minutach od
    > zamieszczenia ogloszenia juz 1100zl, niby znawcy...

    Myślę, że właśnie w ten sposób znajdziesz sensownych kupców. Produkt zbyt
    niszowy, żeby wystawiać na Allegro. Ewentualnie jak masz czas i pieniądze -
    możesz wystawiać Kup Teraz i może za 10-20 razem sprzedasz za dobrą cenę :)
    Na Ebayu kiedyś poszła za 125 GBP skrzynia do 2.0.
    Duża społeczność, mają też ogłoszenia: www.131mirafiori.com

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 5. Data: 2011-12-27 23:30:53
    Od: "Szuwaks" <S...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Dalem 1 ogloszenia na jakims forum fiaciora. Proponuja mi po 5 minutach od
    > zamieszczenia ogloszenia juz 1100zl, niby znawcy...

    Nie sprzedawaj, wsadź do schowka i trzymaj.
    Wygrasz na tym. :)

    Szuwaks

  • 6. Data: 2011-12-27 23:45:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.12.2011 23:30, Szuwaks pisze:

    > Nie sprzedawaj, wsadź do schowka i trzymaj.
    > Wygrasz na tym. :)

    Zaczynam sprzatanie garazu, zeby moc sie w nim chociaz obrocic... Ta
    skrzynia to jest dopiero wierzcholek gory lodowej.

  • 7. Data: 2011-12-28 08:03:46
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Dec 27, 11:45 pm, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Zaczynam sprzatanie garazu, zeby moc sie w nim chociaz obrocic... Ta
    > skrzynia to jest dopiero wierzcholek gory lodowej.

    Ciekawe jakie to ma przełożenia w porównaniu do polonezowej, bo
    trwałości nie ma co pewnie porównywać do wyrobów rodem z naszego
    kraju :)
    Czyli ciekawa alternatywa dla kogoś kto robi sobie poloneza na
    zachowanie ;) bo to nikt nie zauważy różnicy że to skrzynia inna :D

    Pozdrawiam !

  • 8. Data: 2011-12-28 08:18:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.12.2011 08:03, Czarek Daniluk pisze:
> [...]
    > Czyli ciekawa alternatywa dla kogoś kto robi sobie poloneza na
    > zachowanie ;) bo to nikt nie zauważy różnicy że to skrzynia inna :D

    Poki co zakonczylo sie bez rozwiazania, bo ludzie zaczeli rzucac kurwami
    jak na alt.pl.dupa i poprosilem (jak to okreslil admin) o "wypierdolenie
    tematu".

    Nie wiedzialem ile to moze byc warte, wiec zaczalem od 1000zl. Wtedy
    ludzie zaczeli sie licytowac. Wiadomo, ze chce sprzedac za jak
    najwiecej, bo teraz kazdy grosz sie liczy...

    I po kolei bylo tak:

    "To wypierdalaj na allegro na licytacje a nie sprzedam za 1000...."

    potem "Dam 50zł niż wiecej ten burak - czekam na fotki."

    "Nie stać Cię biedaku..."

    "Fiolek rozumiem frustracje bo nie mozesz kupic kolejnego
    rarytasa/unikata/dla kolekcjonera ale kultury troche..."

    a potem admin napisal

    "Kurwa jego mać jebany regulamin nakazuje wystawienie towaru z podaniem
    jabaniutkiej ceny. Licytacje się odbywają kurwa na allegro.

    Do starych bywalców: Czy Wam totalnie odjebało? Zamiast zmusić
    sprzedającego do podania ceny i określenia kto jest ewentualnym nabywcą
    jak jest dużo chętnych to sobie do gardeł będziecie skakać?

    Temat będzie kurwa zablokowany do czasu określenia się przez autora - w
    południe go wypierdolę jak się nie odezwie - tymczasem poczytajcie sobie
    to wszystko i się zastanówcie czy wam karp nie zaszkodził na wigilię"

    Uwielbiam Polske i Polakow...

    Jedyny rozsadny powiedzial mi, dlaczego taka bitwa jest o to:

    "Ta skrzynia nie jest jakimś olbrzymim rarytasem, bo jest to
    najtrwalsza część tego samochodu i w zasadzie się nie psuje,
    Ceny typu 600 $ w USA wynikają z tego,
    że bardzo popularne Fiaty 124 miały przy tych samych silnikach co Fiat
    131/132 skrzynie bardzo podobne do skrzyń Fiata 125p, które były
    zbyt słabe i psuły się bardzo często, zatem zapotrzebowanie na części
    zamienne.
    Co do ceny, to mogę powiedzieć, że dwie
    takie skrzynie jakie widziałem (nowe) w DE i w UK w ciągu ostatnich 2
    lat sprzedały się za jakieś 1600 PLN"

  • 9. Data: 2011-12-28 10:45:19
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    >W dniu 28.12.2011 08:03, Czarek Daniluk pisze:
    > Uwielbiam Polske i Polakow...
    >
    > Jedyny rozsadny powiedzial mi, dlaczego taka bitwa jest o to:

    Ciekawe skąd to wynika.
    Od lat siedzę na róznych forach MB i nic takiego mnie nie spotkało. Kiedyś
    kupiłem sobie "plastik" 10 letni do ciorania na stację PKP, zarejestrowałem
    się na "plastikowym" forum i poczułem się jakbym przez ostatnie lata
    siedział w muzeum. A to chyba jest właśnie "życie"... k...wa. ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 10. Data: 2011-12-28 11:03:10
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Kojarzy ktos takie staaaare fiaciory? Otrzymalem "w spadku" skrzynie do
    > takiego cuda.

    [...]

    przekazalem info do potencjalnie zainteresowanych,
    ale ... może masz tam coś więcej, np do 125 / fso?

    może bym cośwziął?

    daj znać na PRV jeśli masz jakieś inne nie potrzebne ci szpargały.

    może ozywie wreszcie do konca mojego 125P ;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek