    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fiat 131 - mam problem
    Date: Wed, 28 Dec 2011 08:18:49 +0100

    W dniu 28.12.2011 08:03, Czarek Daniluk pisze:
    > Ciekawe jakie to ma przełożenia w porównaniu do polonezowej, bo
    > trwałości nie ma co pewnie porównywać do wyrobów rodem z naszego
    > kraju :)
    > Czyli ciekawa alternatywa dla kogoś kto robi sobie poloneza na
    > zachowanie ;) bo to nikt nie zauważy różnicy że to skrzynia inna :D

    Poki co zakonczylo sie bez rozwiazania, bo ludzie zaczeli rzucac kurwami
    jak na alt.pl.dupa i poprosilem (jak to okreslil admin) o "wypierdolenie
    tematu".

    Nie wiedzialem ile to moze byc warte, wiec zaczalem od 1000zl. Wtedy
    ludzie zaczeli sie licytowac. Wiadomo, ze chce sprzedac za jak
    najwiecej, bo teraz kazdy grosz sie liczy...

    I po kolei bylo tak:

    "To wypierdalaj na allegro na licytacje a nie sprzedam za 1000...."

    potem "Dam 50zł niż wiecej ten burak - czekam na fotki."

    "Nie stać Cię biedaku..."

    "Fiolek rozumiem frustracje bo nie mozesz kupic kolejnego
    rarytasa/unikata/dla kolekcjonera ale kultury troche..."

    a potem admin napisal

    "Kurwa jego mać jebany regulamin nakazuje wystawienie towaru z podaniem
    jabaniutkiej ceny. Licytacje się odbywają kurwa na allegro.

    Do starych bywalców: Czy Wam totalnie odjebało? Zamiast zmusić
    sprzedającego do podania ceny i określenia kto jest ewentualnym nabywcą
    jak jest dużo chętnych to sobie do gardeł będziecie skakać?

    Temat będzie kurwa zablokowany do czasu określenia się przez autora - w
    południe go wypierdolę jak się nie odezwie - tymczasem poczytajcie sobie
    to wszystko i się zastanówcie czy wam karp nie zaszkodził na wigilię"

    Uwielbiam Polske i Polakow...

    Jedyny rozsadny powiedzial mi, dlaczego taka bitwa jest o to:

    "Ta skrzynia nie jest jakimś olbrzymim rarytasem, bo jest to
    najtrwalsza część tego samochodu i w zasadzie się nie psuje,
    Ceny typu 600 $ w USA wynikają z tego,
    że bardzo popularne Fiaty 124 miały przy tych samych silnikach co Fiat
    131/132 skrzynie bardzo podobne do skrzyń Fiata 125p, które były
    zbyt słabe i psuły się bardzo często, zatem zapotrzebowanie na części
    zamienne.
    Co do ceny, to mogę powiedzieć, że dwie
    takie skrzynie jakie widziałem (nowe) w DE i w UK w ciągu ostatnich 2
    lat sprzedały się za jakieś 1600 PLN"