eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFiasko elektryfikacji? Ratunkiem wodór? - mgr inż. Karolina Majewska - BS3SRe: Fiasko elektryfikacji? Ratunkiem wodór? - mgr inż. Karolina Majewska - BS3S
  • Data: 2024-09-11 19:38:26
    Temat: Re: Fiasko elektryfikacji? Ratunkiem wodór? - mgr inż. Karolina Majewska - BS3S
    Od: ptoki <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-09-11 00:15, Cavallino wrote:

    > No właśnie.
    > Skąd ten prąd do wodoru?

    Z rownie niesprawnych elektrowni.
    I ten wodor to tez albo spalany w ice albo w ogniwach wodorowych.
    czyli znowu duze straty.
    No i sie ulatnia, znowu straty.

    > Istotne na dziś.

    Nieistotne. Czasu sie nie zawroci, dzis jest jak jest.
    Kupisz elektryka to nie naladujesz od siebie z dachu pod praca zdalnie.

    Moze jak zrobia kupowanie pradu za cene godzinowa to sie zmieni. Ale
    narazie jest jak jest.
    A nawet jak zrobia kupno po cenie godzinowej to i tak trzeba zaplacic
    przesyl, a tani nie jest.

    To wszystko wlicza sie w ogolna pojeta sprawnosc z punktu widzenia
    uzytkownika.

    > O ile dożyje.
    > A nawet jeśli - przejeździ sobie na tym milion kilometrów.

    Ta, biliony...
    A reszta nie. Dla nich sprawnosc setupu kupionego teraz jest z dupy. CBDU.

    > Jak ktoś nie pracuje w fabryce, to może.

    Wiekszosc nie moze. Jakby mogla to by elektryki kupowali. Nie moga, nie
    kupuja.

    > No patrz, a ja jakoś znam ludzi, którzy dali radę.

    A ja znam wiecej ludzi co by chcieli ale sie nie da.
    Na parkingu gdzie maja auto przed praca nie maja nawet oswietlenia a co
    dopiero multikilowatowe gniazdka.

    --
    Lukasz