  • 51. Data: 2010-12-14 18:00:34
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byÂło: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÂą chĂŞtni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Miszelnapisal

    > Lovtza - sam piszesz ze madry ustepuje glupszemu. To do cholery ustap mu!
    > Przynajmniej jeden user (czyli ja) pomysli ze rzeczywiscie jestes
    > madrzejszy od tamtego.

    Wiem, masz absolutną rację. Czasem tylko dopada mnie takie przerażające
    przeczucie że ustępowanie skończy się patologią, jak chociażby wałkowana
    tutaj obrona krzyża;) I wtedy i tak trzeba użyć jakiejś siły, aby
    doprowadzić sprawy do porządku. Mówię to oczywiście z przymrużeniem oka.

    Choc musze przyznac ze argumenty sa raczej po
    > twojej stronie. Bo Arni nie ma zadnych.

    Dzięki, choć przyglądając się całej "dyskusji" wcale nie mam z tego
    satysfakcji.

    > Arni - nie znamy sie (Lovtzy tez nie znam), ale tak jak pisalem kojarze
    > cie jako sensownego goscia. Ale teraz masz gorszy okres. Rozumiem,
    > zima.....

    Ja też nie znam Arniego, może to nawet jakiś normalny gość jest. Nie
    wykluczam tego. Tym bardziej nie rozumiem tego zachowania.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 52. Data: 2010-12-14 18:05:07
    Temat: Re: scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Miszel <m...@i...krakow.pl>

    On 14 Gru, 17:18, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:
    > nie mam zamiaru sie tłumaczyc bo o miernocie scigaczowego foruma bylo tu
    > nie raz. Juz nawet powiedzonka o tym bywały wiec widac, ze czytasz
    > bardzo wybiórczo. Google bardzo dobrze to pomietają wiec jak ktos
    > ciekawy to bez trudu znajdzie.

    Masz racje, czytam bardzo wybiorczo - przeciez mowilem! Roznych
    glupot jest tu tyle, ze mus czytac wybiorczo. Ale co linkowanie ma do
    tego?? Razem, czy osobno odsetek glupawych maili bedzie podobny. Z
    tego co obserwuje zarowno precel jak i scigacz sa sprofilowane na
    podobnych uzytkownikow, wiec takie wojny i pogarda pomiedzy nimi sa po
    prostu smieszne. Sa fora gdzie takie cos jest po prostu nie do
    pomyslenia - np. na forum afrykanskim czy 'transalpejskim' nigdy nie
    spotkalem sie z glupim postem. Co najwyzej z jakas niezrecznoscia,
    zaraz zreszta wyjasniana i przepraszana. No, ale to sa naprawde waskie
    grupy ludzi. Tutaj jest mlodych od groma, wiec i glupstw sporo. To
    jest normalne - dorosna, to zmadrzeja. Wisly kijem nie zawrocisz.
    Jeszcze raz: dla mnie, zwyklego czytacza z zewnatrz, bez znajomosci
    calej zawilej waszej historii oba fora: precel
    i scigacz sa bardzo podobne. Co do ilosci smieci rowniez...

    > to znaczy ze nie przeczytałes po prostu moich zarzutów. Postawiłem
    > konkretne _merytoryczne_ pytania i odpowiedz na nie jest żadna.
    > Uzasadniłem dlaczego sie wciałem w ten watek - zro ustosunkowania sie,
    > uzasadnilem dlaczego mi sie nie podoba bramkowanie - żałosna analiza
    > psychospołeczna w odpowiedzi. zero merytoryki. A ja bym sie chetnie
    > dowiedział, dlaczego szacowne forum scigacz.pl tak kurczowo trzyma sie
    > precla ktorego obsmiewa ? nie dowiemy sie. Na ten temat było wiele

    Po pierwsze wciales sie w watek ktory traktowal o czym innym. To samo
    w sobie jest wkurzajace i jako takie budzi reakcje.
    Przeczytalem twoje zarzuty i ich nie rozumiem. Precel obsmiewa
    scigacza, bo scigacz obsmiewa precla. Chlopcy z jednej strony ulicy
    obsmiewaja chlopcow z drugiej strony i kloca sie ktora strona jest
    ladniejsza i gdzie wiecej tynku odlazi ze scian. A miasto jest
    duuuuze..... Dlatego wygladacie jakby was pojebalo.
    Nie, kurna, nie rozumiem was.

    Ale i tak zdrowko zarowno dla Arniego jak i Lovtzy!
    Miszel (na Czarnym Lądzie)

  • 53. Data: 2010-12-14 18:26:41
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    On 14/12/2010 11:29, Grzegorz Rogala wrote:

    > I w okolicy Algeciras wychodzacy z winkla na gixerze na kole tez jechal
    > zgodnie z przepisami.

    A te dwa sprzety co miedzy Girona a Barcelona w nocy na zakrecie na
    podwojnej ciaglej wyprzedzaly radiowoz ?

    > A to, ze inaczej sie lata "w domu" a inaczej 2,5kkm od niego to
    > oczywista oczywistosc ;)

    To nie jest takie oczywiste!
    Bo jak sie zrobi kilka tysi spokojnie, to pozniej w Delfach czy innej
    Sierra Nevada oponki 'same' sie zamykaja :-)

    PS:
    A moze bardziej na poludnie (cieplej!)+wypozyczenie motorkow?
    np: http://www.andaluciantrailtours.com/booking.html

    --
    T.F.

  • 54. Data: 2010-12-14 18:43:33
    Temat: Re: scigacz.pl (by3o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: Miszel <m...@i...krakow.pl>

    On 14 Gru, 18:37, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > Chyba bez zrozumienia - ot tylko przegladasz, tak jak poranna prase
    > przegladaja w TV.
    Ivam, trafiles prawie w samo sedno. Z drobna roznica: czytam ze
    zrozumieniem. To jest usenet, ze wszystkimi jego cechami. Wiec jesli
    mialbym czytac dokladnie wszystkie watki, to chyba bym zbzikowal. Na
    tym to wszystko polega: watki to jakies konkretne tematy rozmowy.
    Wybierasz interesujacy temat i czytasz/wlaczasz sie. Ignorujesz
    glupstwa, lub watki ktore cie nie interesuja. To wlasnie jest usenet!
    Dlatego Arni mnie zdenerwowal, bo wcial sie bez sensu i odgrzal wasza
    stara wojenke. A mnie te wojenki w ogole nie interesuja. Ale
    zdenerwowanie mi przeszlo :)))

    > Chyba od niedawna czytasz. Teraz liczba watkow zakladanych przez
    > czytaczy/pisarzy sikacza jest juz mocno ograniczona. Przed wprowadzeniem
    > kasownika postow z sikacza byla prawdziwa epidemia. A najgorsze jest to, ze
    > dopiero w polowie posta czlowiek sie lapal na tym, ze nie ma sensu czytac

    > Przeczytaj calosc, uzyj googla zeby sprawdzic archiwalne watki o sikaczu, a
    > potem - jak masz troche oleju w glowie - ulozy Ci sie wszystko w ladna
    > calosc i na 99% zmienisz zdanie.

    Czytuje (nieregularnie) kilka lat. A prehistorii precla nie znam. I
    nie chce mi sie jej poznawac. Szkoda czasu. No, chyba ze przy piwie,
    urypany po calym dniu pare kkm stad... - to bylaby dopiero odleciana
    bajka...
    Zdrowko,
    Miszel (na Czarnym Lądzie)

  • 55. Data: 2010-12-14 18:53:25
    Temat: Re: scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Miszel" <m...@i...krakow.pl> napisał w wiadomości grup
    7g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]
    > calej zawilej waszej historii oba fora: precel
    > i scigacz sa bardzo podobne. Co do ilosci smieci rowniez...

    A ile postow na preclu jest podlinkowanych ze sikacza?

    > Przeczytalem twoje zarzuty i ich nie rozumiem. Precel obsmiewa
    > scigacza, bo scigacz obsmiewa precla.

    Nie. Zle zrozumiales. Poczytaj archiwum to zrozumiesz.

    Jesli Ci sie nie chce - to jakoze mam dobry dzien to Ci wyjasnie:
    chodzi o to, ze sikacz podpinal sie pod precle i wielu ludzi piszacych na
    sikacza nie kumalo, ze pisza na grupe usernetowa. Fora internetowe sa
    moderowane i posty tych uzytkownikow, ktorzy pisza glupoty zostalyby
    wylapane przez moderatorow/administratorow i bylyby kasowane. Na
    preclu/sikaczu nie byly. Caly precel zalewany byl glupotami podobnymi do
    postow na 4chanie, bo nikt tego nie pilnowal, a w przeciwienstwie do
    onetu/gazety itp. nie trzeba bylo sie rejestrowac.

    To tak w wielkim skrocie - sprawa jest troszeczke bardziej zawila.

    W tej chwili nie jest juz tak zle, z tego co mi wiadomo trzeba sie
    zarejestrowac, zeby pisac posty z sikacza na precle + doszlo osobne forum
    sikacza, ale i tak jesli wejdziesz na scigacz.pl i klikniesz na "grupy
    dyskusyjne" to masz dostep do precla, ale trzeba sie troszeczke naszukac
    jaka to grupa i pytanie za 100ptk. dlaczego nie ma dostepu do innych grup?
    IMHO pojawia sie sugestia, ze to grupa scigacza - a tak nie jest.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 56. Data: 2010-12-14 19:23:32
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Miszel" <m...@i...krakow.pl> napisał w wiadomości grup
    4g2000yqe.googlegroups.com...

    > Ivam, trafiles prawie w samo sedno. Z drobna roznica: czytam ze
    > zrozumieniem. To jest usenet, ze wszystkimi jego cechami. Wiec jesli
    > mialbym czytac dokladnie wszystkie watki, to chyba bym zbzikowal.

    To teraz sobie wyobraz sytuacje, gdzie masz normalnie na preclu ~100 postow
    dziennie i 20 tematow, az tu nagle powstaje zalew po 300-400 postow dziennie
    i 80-100 tematow. Fajnie sie to przeglada, zwlaszcza, ze pojawia sie tekst
    typu:

    "kibel ty kurwa cwelu to masz na głowie jak niemasz pojęcia i motocykla to
    kurwa dupy nie otwieraj i nie sraj gnoju do okoła bo ci dojebe kutafonie"

    (link:
    <http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/bro
    wse_thread/thread/dffa8cf3ea4e1bb3/7983c4ad529d545e?
    hl=pl&q=%22Wys%C5%82ano+z+czytnika%22+group:pl.rec.m
    otocykle#7983c4ad529d545e>

    albo krotki:

    http://tinyurl.com/2dto83c)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 57. Data: 2010-12-14 19:50:55
    Od: Miszel <m...@i...krakow.pl>

    On 14 Gru, 20:23, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
> [...]
    > i 80-100 tematow. Fajnie sie to przeglada, zwlaszcza, ze pojawia sie tekst

    No fakt, to moze byc wkurzajace.
    Ale nadal trudno mi zrozumiec powod rzucania sie na czlowieka ze
    scigacza w momencie gdy tylko sie pojawi na preclu i rozpocznie
    normalny, interesujacy watek. Zwlaszcza ze sam piszesz ze problem jest
    teraz duzo mniejszy (a ja go w ogole nie widze). Zamiast wyciszac
    konflikt, jeszcze sie go nakreca.
    Moze jestem za stary i za glupi. Coz, takie zycie...
    Zdrowko,
    Miszel (na Czarnym Lądzie)

  • 58. Data: 2010-12-14 20:01:37
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

> [...]
    > i 80-100 tematow. Fajnie sie to przeglada, zwlaszcza, ze pojawia sie tekst

    Wybrałeś temat sprzed 3 lat, kiedy nie było zabezpieczeń, konieczności
    logowania się, skrupulatnej moderacji i próbujesz na tym jednym
    przykładzie wykazać jakie jest chamstwo na forum Ścigacz.pl. Możesz sobie
    wejść tam teraz http://forum.scigacz.pl/ i pokaż mi gdzie masz obrzucanie
    się błotem? Nie chcę porównywać i oceniać, ale na pewno nie ma tam
    niższego poziomu merytorycznego i kultury osobistej userów niż tutaj. Mnie
    tam nikt nigdy nie wyzywał i nie obrzucał błotem, tutaj dzieje się to
    regularnie, mimo że NIGDY NIKOGO się nie czepiam. Co najwyżej reaguję na
    zaczepki.

    Wyluzuj więc w końcu i przyjmij do wiadomości, że sytuacja lekko się od
    tamtego czasu zmieniła.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 59. Data: 2010-12-14 20:08:06
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Miszel" <m...@i...krakow.pl> napisał w wiadomości grup
    g2000yqa.googlegroups.com...
    > Ale nadal trudno mi zrozumiec powod rzucania sie na czlowieka ze
    > scigacza w momencie gdy tylko sie pojawi na preclu i rozpocznie
    > normalny, interesujacy watek.

    Opowiem Ci taka hipotetyczna sytuacje:

    Masz klienta, dla ktorego wykonales usluge, dajmy na to strone www. Koles
    nie jest z niej zadowolony, w zwiazku z czym postanawia Ci nie placic. Na
    kazde Twoje pytanie i propozycje poprawy/zmiany/ulepszenia strony, tak aby
    mu pasowala, koles odpowiada zbywajaco. Potem przestaje odpowiadac wcale.
    Dzwonisz do niego, piszesz maile, ciagle widzac, ze strona ktora zrobiles
    wisi na serwerze bez zadnych zmian.

    Pewnego dnia spotkasz kolesia u kolegi, ktory tez robi strony www i na ktore
    to spotkanie zostales zaproszony jako konsultant nie wiedzac nic o kliencie.
    Domagasz sie swojej kasy (zaczynajac rozmowe nie na temat), czy olewasz
    temat i dlalej probujesz sie kontaktowac prywatnie?

    Widzisz, pojawialy sie pytania i argumenty do redakcji sikacza, ale
    zostawaly olewane. Zwroc uwage na sposob wypowaidania sie Lovtz'y. Kontratak
    (nawet nie obrona), potem duuuuzo tekstu, wraz z wycieczkami pt. zachowjesz
    sie jak pies oraz spora iloscia aluzji politycznych (ktore najbardziej mnie
    wkurzaja zarowno w swiecie motocykli, jak i na sikaczu), na ktore pojawia
    sie konkretna odpowiedz (rowniez dluga). I co? I nic - "nie przeczytalem, bo
    nie chce mi sie z toba gadac". Po temacie.

    Upodobniajac sie do Lovtz'y mozna by powiedziec, ze typowo pisowskie
    zagrywki, ale nie jestem podobny, wiec tego nie powiem.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 60. Data: 2010-12-14 20:09:37
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Miszelnapisal
    Zwlaszcza ze sam piszesz ze problem jest
    > teraz duzo mniejszy (a ja go w ogole nie widze).

    No właśnie ja przychodząc tutaj też nie bardzo wiem o co chodzi. Widocznie
    niektórzy nie potrafią odnotować zmian które zaszły. Można tysięczny raz
    zapytać o to co najlepsze na I moto, można zadawać durne pytania do czego
    jest pokrętło po prawej stronie, a po co dźwignia z lewej itd. Można
    korzystać z czytnika Opery, Onetu, Gazety itd. No ale skorzystanie z
    czytnika Ścigacz.pl grozi linczem... ludzie, powagi odrobina.

    Zamiast wyciszac
    > konflikt, jeszcze sie go nakreca.

    Właśnie nie można tego wyciszać. Skoro już rozmawiamy to sobie wyjaśnijmy
    sprawę. Jak ktoś wyżej zauważył - ze strony zaciekłych wrogów Ścigacza nie
    padają żadne merytoryczne argumenty. Albo animozje, albo jakieś
    odgrzewane, naciągane kotlety. Życie uczy, że tam gdzie przegrywa rozum i
    zdrowy rozsądek, zaczynają budzić się jakieś upiory;)

    Pozdr,
    Mariusz