  • 561. Data: 2010-12-21 19:55:32
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-21 20:53, Ivam pisze:

    > I niech sie nauczy cytowac.

    Odczepcie sie od wodza naszego forowego !
    Nie cytuje zgodnie z zasadami ? To trza zmienic zasady!

    pozdr
    newrom sikacz user namber milijonow sto!
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 562. Data: 2010-12-21 19:58:26
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Uwieszenie się na kierownicy przede wszystkim zaburza samoistną tendencję
    > motocykla do utrzymania się w pionie (wynikającą z działania sił
    > żyroskopowych).

    Co to sa "sily zyroskopowe"?

    > I mówię to nie po to, aby się mądrzyć, tylko aby zainteresować tematem, bo
    > sam temat techniki jazdy jest po prostu pasjonujący ;)

    Szkoda, ze merytoryka i konkrety dla Ciebie nie sa rownie pasjonujace.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 563. Data: 2010-12-21 20:07:07
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > teorie z ksiazek znasz, bardzo dobrze, teraz

    Pozwole sobie wtracic swojskie "gowno prawda". A na 100% z fizyki, ma
    problemy.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 564. Data: 2010-12-21 20:10:28
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup
    > Być może dla Ciebie był łatwiejszy do ogarnięcia, jednak teoria oraz to co
    > sam sprawdziłem i słyszałem od innych temu przeczą. Tylni hebel był dla
    > mnie (i jest nadal) znacznie trudniejszy do opanowania. Zdecydowanie
    > trudniej go wyczuć i stwierdzić blokadę koła wcześniej niż przed tym zanim
    > tył zacznie Cię wyprzedzać :)

    To samo mam w FZS'ie, ale w bandziorze bylo ok. Starutenki KLR 650 tez dalo
    rade wyczuc bardzo dobrze. Najwidoczniej fazery tak maja. Albo tyl jest
    zablokowany, albo w ogole nie hamuje.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 565. Data: 2010-12-21 20:14:18
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Jak ktoś nie wie jak hamować - niech nie siada na motocykl.

    Kto nie wie jak cytowac, niech nie pisze na grupy dyskusyjne.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 566. Data: 2010-12-21 20:15:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 21 Gru, 21:10, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > To samo mam w FZS'ie, ale w bandziorze bylo ok. Starutenki KLR 650 tez dalo
    > rade wyczuc bardzo dobrze. Najwidoczniej fazery tak maja. Albo tyl jest
    > zablokowany, albo w ogole nie hamuje.

    Być może zależy to od systemu hamulcowego tyłu? Pojedyncza malutenka
    tarcza + dwutloczkowy zacisk. U mnie jest to samo, czuc lekkie
    hamowanie i lekkie docisniecie powoduje uslizg. Tyle ze ja tylu nie
    uzywam, jak mi trzeba hamowac tylem to zrzucam dwa w dol i hamuje ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 567. Data: 2010-12-21 20:19:24
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    5g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]
    > hamowanie i lekkie docisniecie powoduje uslizg. Tyle ze ja tylu nie
    > uzywam, jak mi trzeba hamowac tylem to zrzucam dwa w dol i hamuje ;-)

    Nie pamietam jak w bandziorze bylo, ale zarowno w FZS'ie, jak i KLR'rze jest
    jedna tarcza i zacisk 2 tloczki. A roznica w czuciu tego co sie dzieje z
    tylnym hamulcem bardzo duza.

    We fazerze jest tak, ze hamulec tylny super sie sprawdza jako hamulec
    postojowy - kompletnie zerodjedynkowy.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 568. Data: 2010-12-21 20:20:46
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "meblotech" <meblotech.mk@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:09a522e0b194db48b78c4c420b2df989$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > Witaj
    (...)

    Chyba znaczne liczyc uperdliwe posty - naprawde musialem sciagac te 10kB
    wiecej cytatu, bo komus sie nie chcialo obcinac?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 569. Data: 2010-12-21 20:57:49