  • 1. Data: 2011-08-23 12:54:14
    Temat: Felkowski 2011??
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2011-08-23 13:23:42
    Temat: Re: Felkowski 2011??
    Od: Gawron <m...@g...com>

  • 3. Data: 2011-08-24 13:48:11
    Od: Odys <o...@t...pl>

  • 4. Data: 2011-08-24 13:55:41
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-24 15:48, Odys pisze:

  • 5. Data: 2011-08-25 22:36:41
    Od: Bożena Włodarczyk <m...@g...com>

    On 23 Sie, 15:23, Gawron <m...@g...com> wrote:
    > On 23 Sie, 14:54, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > > witam,
    > > azaliz wiadomo cos, gdzies, jakos?
    >
    > Mowia, zebys czekal cierpliwie.
    >
    > Gawron
    > AT

    Ale uprzedźcie troszkę wcześniej, dobra? Bo moją żona ma już własny
    motocykl, tylko jeszcze musi poćwiczyć wyjazdy na trasę :-)

    Markowski z konta Bożenki
    VFR800Fi, Nowy Sącz

  • 6. Data: 2011-08-26 15:11:35
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Bożena Włodarczyk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
    >Ale uprzedźcie troszkę wcześniej, dobra? Bo moją żona ma już własny
    >motocykl, tylko jeszcze musi poćwiczyć wyjazdy na trasę :-)
    >Markowski z konta Bożenki

    a to byłby argument jakis zeby przyjechać :-)

    b.

  • 7. Data: 2011-08-26 19:42:09
    Od: Markowski <m...@g...com>

    On 26 Sie, 17:11, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > a to byłby argument jakis zeby przyjechać :-)

    Janusz, to jest pikuś w porównaniu z tym jaką miała pierwszą jazdę
    miesiąc po zdaniu prawka. Pojechaliśmy motocyklem obejrzeć GS500F
    i ... wyszło na to , że musiała na nim wrócić do domu :-) Około 170 km
    na pierwszy raz na nowej maszynie to jest lekki hardkor, ale za to
    jaka radocha!

    A wiadomo chociaż kiedy felkowski bedzie? W ostatni czy przedostatni
    weekend września?

    Markowski
    VFRR800FI, Nowy Sacz

  • 8. Data: 2011-09-03 21:15:44
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 26 Sie, 21:42, Markowski <m...@g...com> wrote:
    > On 26 Sie, 17:11, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > A wiadomo chociaż kiedy felkowski bedzie? W ostatni czy przedostatni
    > weekend września?

    Rajd Felkowski sie odbedzie w ostatni weekend wrzesnia, a dokladnie
    zaczynamy jak zwykle w piatek 23.09, rajd jest 24.09 w sobote i
    rozjeżdżamy sie 25.09 :)
    Reszta moze jeszcze dzis albo jutro, mamy lekkie opoznienie ale
    osrodek zarezerwowany, przygotowanie atrakcji jest w trakcie :)

    pozdrowki
    Mika

  • 9. Data: 2011-09-04 21:11:56
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mika" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Reszta moze jeszcze dzis albo jutro, mamy lekkie opoznienie ale
    > osrodek zarezerwowany, przygotowanie atrakcji jest w trakcie :)

    Z tego co wiem trasa jest przygotowana, juz dwukrotnie objezdzona, w
    nastepnym tygodniu, pewnie tak pod koniec, bedzie objechana jeszcze raz
    zeby w miedzyczasie nie pojawily sie jakies niespodzianki. Potem tylko
    druk fotek i ITRkow, ale to akurat chwila moment jak juz bedzie wiadomo
    ze sie zadne drogowe niespodzianki nie pojawily :)

    Pozdrawiam, Nemo