  • 11. Data: 2010-09-03 13:52:21
    Temat: Re: Felgi stalowe czy aluminiowe
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-03 13:33, Marcin Stankiewicz pisze:

    > Aluminiowe ? Jakie ET ?

    Aluminiowe, ET45
    taki wzór:

    http://www.piszanin.pl/img/img_ogloszenia/18652_1281
    914770.jpg

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 12. Data: 2010-09-03 13:56:11
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 03 Sep 2010 13:52:21 +0200, Lewis na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Aluminiowe, ET45
    > taki wzór:

    Jak z Audi, to pewnie otwór 57 mm ? Ile chciałbyś za nie :) ? Jakby
    co to adres w sigu.

    "Kto ma piękniejszą żoną, zamek na granicy, winnicę przy drodze, ten nigdy
    wojny nie skończy. Francuskie"

  • 13. Data: 2010-09-03 14:11:17
    Od: z <z...@g...pl>

    Mirek Ptak pisze:

    > Nie wiem tylko czy odpowiedni rozmiar dobierzesz - ja do tej pory
    > widziałem je poza Oplem tylko do Fordów, no ale niespecjalnie szukałem :)
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Super!!! Jak widać przeciwwskazań konstrukcyjnych nie ma.
    Da się zrobić ładną pięcioramienną stalową felgę.
    Gdzie można kupić do nissana?

  • 14. Data: 2010-09-03 19:40:05
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    >W nawiązaniu do mojego sąsiedniego wątku o oponach Goodrich Winter Slalom,
    > większości zakładów lub sklepów słyszę, że powinienem zimą używać felg
    > stalowych. Rzadko, bo rzadko, ale zdarza się, że ktoś mówi, że nie ma już
    > takiej potrzeby bo felgi aluminiowe są nie mniej wytrzymałe, dają się
    > prostować i nie rdzewieją. Jak to z tym jest? Warto wydawać kilka setek na
    > stalowe (używane) i piaskowanie czy dać sobie spokój i zostawić
    > aluminiowe?

    kupić nowe aluminiowe.
    większość zakładów namawia na stalowe bo takie ma. mało kto ma auminiowe bo
    to kosztuje i wartosc magazynu rośnie
    jak szukałem do swojego samochodu stalówek to z kołpakami miały mnie
    kosztować po 300 za koło
    aluminiowe kupiłem po 350 nóweczki z fabryki
    rynek falg aluminiowym bardzo się rozwinał i spokojnie coś znajdziesz
    pzdr
    GL

  • 15. Data: 2010-09-03 20:23:14
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrni802eu.vr9.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Aluminiowe czy stalowe?

    dla mnie żadne porównanie felgi za 150zł z oryginalnym kołem producenta auta
    do limitowanej wersji sportowej.
    Jak patrze na allegro to moje używane felgi w dobrym stanie są warte około 1
    tyś zł.

    Jacek

  • 16. Data: 2010-09-04 07:48:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > Wymieniaj na stalówki, ryzyko uszkodzenia felgi alu w zimę rośnie, a
    > czasami prostowanie nie ma sensu, jak uszkodzisz stalówkę to łatwo ją
    > wyprostować ewentualnie wymienić. Poza tym, po kilku zimach w felgach
    > alu będzie miał wżery i trzeba będzie odnawiać. Więc moim zdaniem warto
    > wydać te parę złotych na stalówki.

    Tyle, że to odnawianie będzie pewnie tańsze od obrzydliwych stalówek.

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-09-04 09:26:38
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-02 21:13, megrims wrote:

    > Miałem cuuudne Alu 18" kiedyś z chromowanym przodem. Po 2 zimach
    > nadawały się do totalnego odnowienia i lakierowania. Już takie
    > cudne nie są. Auto sprzedane miesiąc temu, ale koła zostały.
    > Na polskich drogach były do prostowania co 20 kkm. Jak warsztat
    > umie to robić, to jest to skuteczne i kosztuje 100 pln.
    >
    > pozdrawiam

    musiałeś jeździć na totalnym shicie

  • 18. Data: 2010-09-04 09:27:45
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-03 20:23, Jacek wrote:
> [...]
    > auta do limitowanej wersji sportowej.
    > Jak patrze na allegro to moje używane felgi w dobrym stanie są warte

    dokładnie tak :)
    jak czytam, że ktoś kupił felgi za 130 PLN / sztuka to śmiech :) a
    później narzekają, że trzeba co chwila prostować :)

  • 19. Data: 2010-09-04 11:28:14
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Aluminiowe, i w zimę i w lato mają jeszcze jedną ważną zaletę:
    Po wyważeniu i zamontowaniu do auta pozostają wyważone.
    Gdy do stalówek dołożysz kołpaki to wyważenie często się zmienia, od razu
    albo po przypadkowym przestawieniu kołpaka np. o krawężnik.
    Tak miałem w Lanosie - jeździłem na doważanie, chwilowo pomagało ale z czasem
    bicie wracało.
    Wywaliłem kołpaki, potem dla elegancji (auto żony) kupiłem używane alufelgi
    od starego Opla.
    Tam są tylko malutkie dekielki, nie zmieniajace wyważenia - 2 lata spokój,
    nic nie trzęsie.
    Wmak

  • 20. Data: 2010-09-04 15:35:12
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-03 13:52, Lewis wrote:

    > Aluminiowe, ET45
    > taki wzór:
    >
    > http://www.piszanin.pl/img/img_ogloszenia/18652_1281
    914770.jpg

    bo to są oryginalne felgi - NIEZNISZCZALNE i takie bym polecał jak
    najbardziej... sam mam oryginalne w swoim A6 i są nie do zabicia :)