  • Data: 2010-09-06 21:05:05
    Temat: Re: Felgi stalowe czy aluminiowe
    Od: JaromirD <r...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JaromirD wrote:

    > W nawiązaniu do mojego sąsiedniego wątku o oponach Goodrich Winter Slalom,
    > w większości zakładów lub sklepów słyszę, że powinienem zimą używać felg
    > stalowych. Rzadko, bo rzadko, ale zdarza się, że ktoś mówi, że nie ma już
    > takiej potrzeby bo felgi aluminiowe są nie mniej wytrzymałe, dają się
    > prostować i nie rdzewieją. Jak to z tym jest? Warto wydawać kilka setek na
    > stalowe (używane) i piaskowanie czy dać sobie spokój i zostawić
    > aluminiowe?
    >
    > JaromirD

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Więcej głosów padło (tu i poza grupą) na
    felgi stalowe i chyba takie kupię. Znalazłem na allegro dwie aukcje z
    odpowiednimi felgami:
    http://moto.allegro.pl/honda-crv-hrv-fr-v-cr-v-hr-v-
    oryginal-
    i1219301088.html
    http://moto.allegro.pl/oryginalne-felgi-stalowe-hond
    a-cr-v-fr-v-15-
    i1214030341.html
    Czy taki zakup przez internet jest bardzo ryzykowny, czy mogę się raczej
    spodziewać, że dostanę mniej więcej (lepiej oczywiście więcej) to, co
    chciałbym?

    JaromirD