  • Data: 2009-04-06 08:04:02
    Temat: Re: Fazer FZS 600 jakie świece
    Od: DrFugazi <d...@n...drfugazi.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Seba pisze:
    > Tak by wynikalo. Serwisowka zaleca 'clean, regap or replace if
    > necessary' co 6 kkm lub 6 miesiecy (zaleznie co nadejdzie pierwsze),
    > co w moim przypadku oznacza po prostu ich wymiane. Przeciez ich cena
    > nie zabija.

    Ale napisane jest 'if necessary'. Przy regulacji zaworów też masz
    napisane, żeby sprawdzić i wyregulować jeśli to konieczne, to też za
    każdym razem wymieniasz płytki zaworowe ?
    Zresztą to chyba producent świec określa średni czas życia i to bliżej
    10 tys. km niż 6-ciu.

    > Tak.
    > Filtr oleju mozna wymieniac co 12 kkm lub co rok - zalezy co
    > nadejdzie szybciej.
    >
    > Oczywiscie, ze sprawdzalem. Na jej podstawie to napisalem.

    W małym fazerze ? O ile pamiętam to w instrukcji stoi, że co 10 tys. się
    wymienia olej. Przecież Fazer właśnie z tego słynie, że są długie
    przebiegi międzyokresowe. Podobnie jak regulacja zaworów co 40 tys.
    Miałem rocznik 2002, a w starszych modelach ponoć było co 48 tys.
    Może masz instrukcję od Bandita ? ;)

    DrFugazi, GSX 1300R Hayabusa
    (dwa byłe Fazery i XJ-ta)
    http://moto.drfugazi.eu.org/