  • Data: 2009-04-06 10:03:52
    Temat: Re: Fazer FZS 600 jakie świece
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 10:04:02 +0200, DrFugazi napisał(a):

    > Ale napisane jest 'if necessary'. Przy regulacji zaworów też masz
    > napisane, żeby sprawdzić i wyregulować jeśli to konieczne, to też za
    > każdym razem wymieniasz płytki zaworowe ?

    A gdzie ja tak napisałem? Nie wiem jakim cudem wyciągasz takie wnioski.
    Świece wymieniam przy każdej wymianie oleju, ponieważ ich koszt nie
    zabija, a jakiś tam spokój mam - żadnej większej ideologii do tego nie
    dorabiam.

    > Zresztą to chyba producent świec określa średni czas życia i to bliżej
    > 10 tys. km niż 6-ciu.

    Sam piszesz, że mogłyby być problemy, żeby dotarły do 12 - 13 kkm
    przebiegu (czyli do co drugiego przeglądy) - więc po co kombinować? Toć
    to naprawdę nie są duże pieniądze.

    > W małym fazerze ? O ile pamiętam to w instrukcji stoi, że co 10 tys. się
    > wymienia olej.

    Z serwisówki wynika wprost, że co 6 kkm.

    > Przecież Fazer właśnie z tego słynie, że są długie
    > przebiegi międzyokresowe. Podobnie jak regulacja zaworów co 40 tys.
    > Miałem rocznik 2002, a w starszych modelach ponoć było co 48 tys.

    Regulacja zaworów jest wymagana co 42 kkm.
    Ja tam nie słyszałem że Fazer słynie z dużych przebiegów
    'bezwymianowych' - może tylko jeżeli chodzi o właśnie ten luz zaworowy.

    > Może masz instrukcję od Bandita ? ;)

    ;)

    Sebastian S.