  • Data: 2009-04-05 06:51:02
    Temat: Re: Fazer FZS 600 jakie świece
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chce wymienic swiece do mojej FZS 600 '01r.
    > Przejechane cos kolo 50kkm.
    > Znalazlem takie
    > http://www.allegro.pl/item600906138_cr9e_ngk_fzr_zzr
    _gsx_xj_600_r
    > f.html
    > ale tez jakies irydowe.
    > http://www.allegro.pl/item599712158_cr9eix_ngk_irydo
    wa_fzr_zzr_gs
    > x_xj_600_rf.html
    > Cena irydowych dwa razy wyzsza od nie irydowych.
    > Warto wydac blisko 200zl zamiast 100, czy to "wyrzucanie
    > pieniedzy"?

    U mnie (tez FZS 600 z 2001 r.) zawsze wkladaja te pierwsze (CR9E) - z
    moto nic zlego sie nie dzieje, pali i jezdzi b. poprawnie, wiec nigdy
    nie widzialem potrzeby kupowania tych drozszych/lepszych. Producent
    moto zaleca wymiane swiec co 6 kkm, wiec szkoda przeplacac co chwile.

    Sebastian S.