  • Data: 2012-12-17 23:25:07
    Temat: Re: Fazer 600 vs enduro
    Od: PMG <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-17 16:31, Marcin N pisze:

    > Powiedzcie mi, jak się ma ten BMW do np. Suzuki V-Stroma? I jak się mają
    > oba do mojego Fazera 600?

    Do Fazera to nie wiem ale od dwóch sezonów mam dl650 i miałem okazję
    przejechać się kumplowym, tegorocznym f650gs (dwucylindrowym) przez
    ponad 300km.

    Mam wrażenie, że suzuki lepiej zbiera się z dołu a na pewno lepiej
    hamuje (!) - przynajmniej mój egzemplarz. Palą chyba tyle samo, ale
    suzia ma większy zbiornik- za to rezerwa zapala się za wcześnie :-)

    > W BMW zachwyciła mnie pozycja za kierownicą - niezmiernie wygodna. Nie
    > wiem jednak, jak z komfortem jazdy z większą prędkością (ponad 140-160
    > km/h).

    Dla mnie kanapa w suzuki jest na dłuższej trasie wygodniejsza a na pewno
    ma lepszą (skuteczniejszą) owiewkę. W bmw przy 140km/h musiałem się
    chować za owiewką, po nogach też bardziej wiało. Nie wiem czy to
    przypadłość f650gs czy coś innego ale czasami miałem wrażenie, że powożę
    singlem. Przy średnich obrotach pojawiały się wibracje od silnika.

    Za to bmw ma fajniejsze zawieszenie. Lepiej wyczuwalne i na szutrowych
    dróżkach będziesz bardziej zadowolony. W ogóle bmw sprawia wrażenie
    lżejszego motocykla - bo chyba taki jest - co powoduje, że w terenie
    prowadzi się lepiej. No nie wiem jak to wytłumaczyć ;-) ale pewnie wiesz
    o co chodzi.

    Moje zdanie: na twarde v-strom, na mniej twarde bmw.