    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Fast PWM - trójkąt zamiast sinusa na wyjściu
    Date: Sat, 16 Feb 2013 17:46:29 +0100

    W dniu 2013-02-16 17:41, Anerys pisze:

    > W sieciach tf widzialem gorsze przebiegi... Z czystym sumieniem możesz
    > dać taki sygnał, chyba, że chcesz dopiąć swego i mieć sinus, lub
    > obawiasz się, że filterkiem tniesz coś znacznie gorszego.

    Jak napisałem - wszystkiemu winny był błąd w instrukcji wypełniającej
    tabelę wzorem sinusoidy.

    Teraz przebieg na oscyloskopie jest o wiele ładniejszy - sinus o lekko
    postrzępionych brzegach (widoczne przy mocno zmniejszonej podstawie
    czasu na oscyloskopie).

    Zastanawiam się jeszcze tylko nad sposobem, w jaki mam to podać na
    słuchawkę. Rozumiem, że nie powinienem tego wyjścia za filtrem obciążać
    bezpośrednio słuchawką 150 omów? Jak powinien wyglądać odpowiedni interfejs?