-
X-Received: by 2002:a25:880c:: with SMTP id c12-v6mr324625ybl.5.1544031699322; Wed,
05 Dec 2018 09:41:39 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:880c:: with SMTP id c12-v6mr324625ybl.5.1544031699322; Wed,
05 Dec 2018 09:41:39 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!v55no6809311qtk.0!news-out.google.c
om!m21ni9592qta.0!nntp.google.com!v55no6809306qtk.0!postnews.google.com!glegrou
psg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 5 Dec 2018 09:41:38 -0800 (PST)
In-Reply-To: <1ll13q1id6vth$.dlg@myjk.org>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <1fqe0dd2om4kh$.dlg@myjk.org>
<8...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<a...@g...com>
<16o6q9pxbxsnr$.dlg@myjk.org>
<5...@g...com>
<1ll13q1id6vth$.dlg@myjk.org>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Fan ICE o EV :P
From: s...@g...com
Injection-Date: Wed, 05 Dec 2018 17:41:39 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 5098
X-Received-Body-CRC: 2783854245
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645398
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 5 grudnia 2018 09:54:51 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
> Tue, 4 Dec 2018 13:35:14 -0800 (PST), s...@g...com
>
> > No sa tacy. Ale nie sadze aby tego sie nie dalo obejsc. Starczyl by guzik
> > przy tym gniazdku. Nie wcisniesz, laduje powoli. Chcesz turbo, wciskasz
> > przy podlaczeniu. Ale nie dali.
>
> No właśnie, ale Ty się czepiasz że nie ma guzika przy ładowaniu baterii
> choć w spalinowcu z turbiną jest ten sam problem że nie ma przycisku. I
> jakoś ludzie od lat z tym żyją, skoro tego nie wprowadzili.
>
Nie ma przycisku i mnie to nie boli. Mialem turbine i sie nie certolilem z nia.
Dojechala do 400kkm. I pewnie dalej jezdzi.
> W jakim stopniu się zdegradują te baterie jeśli nie będą ładowane w
> optymalnych warunkach? Bo tak mi się przypomniało, że Tesla, ale także HEV
> Prius ma wentylator chłodzący aku w razie jakby były za ciepłe. No a tutaj
> raptem nie ma?
>
A nie wiem. Moze malo. Ale producent o tym wspomnial. Czyli albo dupokrytka albo
rzeczywista troska o dobytek klienta. Czyli Moze jednak wiecej?
Nauka z urzadzen popularnych kaze sadzic ze litowo jonowe padna po jakichs 3-5
latach. Poprzez "padna" mam na mysli ze pojemnosc opadnie do polowy.
Tak sie dzieje z bateriami w telefonach i laptopach.
> > Ale aktualnie to komus zalezy aby ludzie to kupowali. Ludzie nie staja w
> > kolejkach po elektryki (No, po tesle staja i chyba po tego volta od
> > chevroleta tez - nie pamietam). Aktualnie to nissan raczej by chcial
> > sprzedac niz ludzie kupic. Wiec to producent powinien ulatwiac i sie
> > przymilac a nie klient gimnastykowac.
>
> Patrzysz przez swój ograniczony pryzmat. Zapotrzebowanie jest, tylko nie w
> naszym ciemnogrodzie, gdzie ludzie palą wynglem, bo się boją grzać nowe
> domy gazem, prądem i pompami ciepła (bo rzekomo drogo i jeszcze się boją żę
> PC nie da rady ogrzać).
>
Tja, lubie wycieczki osobiste, zamiast na temat to jedziemy ad personam.
Wskaz w cytacie gdzie napisalem o sobie. Trzymaj poziom dyskusji.
I trzymaj sie tematu bo gadamy o EV a nie o spalaniu wegla.
> > No chyba ze producenci tez to maja w pompie i produkuja zeby PR byl.
>
> A może zwyczajnie nie jest to aż taki duży problem jak go przedstawiono,
> podobnie jak nie jest to aż taki problem przy turbinach, dlatego nie było,
> nie ma i nie będzie przycisku (hint statystyka).
>
Moze nie, ale w instrukcji producent napisal. Moze to tak jak z tym litrem oleju na
1000km w autach z niemiec?
> No ale z tylu zagadnień przyssałeś się standardowo do jednej "wady" i
> drążysz.
>
Ja nie draze, ja napisalem co w tym materiale jest felerne a draza ci co przekonuja
ze to nie problem.
Jak nie problem to kup i uzywaj. A ci co przeczytaja i stwierdza ze uwaga trafna beda
miec lepszy oglad na sytuacje.
Tyle.
Jak juz pisalem, jakby elektryk rownal sie mniejsze wydatki nawet dlugofalowo to bym
klaskal uszami. Nawet jakby byl upierdliwy w uzyciu. Ale tak nie jest.
Jest upierdliwy, psuje sie podobnie, kosztuje swoje a pozytek jest tylko w
samopoczuciu kierowcy bo sam Jason w innym materiale wskazal ze sa stany (i tyczy sie
to tez Polski) gdzie elektryk jest bez sensu bo energia jest z wegla.
Zero magii, jak zwykle.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.18 18:50 s...@g...com
- 05.12.18 21:51 Myjk
- 05.12.18 22:41 J.F.
- 06.12.18 01:09 kk
- 06.12.18 01:16 kk
- 06.12.18 15:28 s...@g...com
- 06.12.18 17:14 Myjk
- 06.12.18 17:19 Myjk
- 06.12.18 17:31 Myjk
- 06.12.18 19:19 kk
- 06.12.18 19:20 kk
- 06.12.18 21:36 s...@g...com
- 06.12.18 21:53 s...@g...com
- 06.12.18 22:09 j...@i...pl
- 07.12.18 13:31 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=