eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFan ICE o EV :PRe: Fan ICE o EV :P
  • X-Received: by 2002:a25:880c:: with SMTP id c12-v6mr324625ybl.5.1544031699322; Wed,
    05 Dec 2018 09:41:39 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:880c:: with SMTP id c12-v6mr324625ybl.5.1544031699322; Wed,
    05 Dec 2018 09:41:39 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!v55no6809311qtk.0!news-out.google.c
    om!m21ni9592qta.0!nntp.google.com!v55no6809306qtk.0!postnews.google.com!glegrou
    psg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 5 Dec 2018 09:41:38 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <1ll13q1id6vth$.dlg@myjk.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <1fqe0dd2om4kh$.dlg@myjk.org>
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@g...com>
    <16o6q9pxbxsnr$.dlg@myjk.org>
    <5...@g...com>
    <1ll13q1id6vth$.dlg@myjk.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Fan ICE o EV :P
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Wed, 05 Dec 2018 17:41:39 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 5098
    X-Received-Body-CRC: 2783854245
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645398
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 5 grudnia 2018 09:54:51 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 4 Dec 2018 13:35:14 -0800 (PST), s...@g...com
    >
    > > No sa tacy. Ale nie sadze aby tego sie nie dalo obejsc. Starczyl by guzik
    > > przy tym gniazdku. Nie wcisniesz, laduje powoli. Chcesz turbo, wciskasz
    > > przy podlaczeniu. Ale nie dali.
    >
    > No właśnie, ale Ty się czepiasz że nie ma guzika przy ładowaniu baterii
    > choć w spalinowcu z turbiną jest ten sam problem że nie ma przycisku. I
    > jakoś ludzie od lat z tym żyją, skoro tego nie wprowadzili.
    >

    Nie ma przycisku i mnie to nie boli. Mialem turbine i sie nie certolilem z nia.
    Dojechala do 400kkm. I pewnie dalej jezdzi.

    > W jakim stopniu się zdegradują te baterie jeśli nie będą ładowane w
    > optymalnych warunkach? Bo tak mi się przypomniało, że Tesla, ale także HEV
    > Prius ma wentylator chłodzący aku w razie jakby były za ciepłe. No a tutaj
    > raptem nie ma?
    >

    A nie wiem. Moze malo. Ale producent o tym wspomnial. Czyli albo dupokrytka albo
    rzeczywista troska o dobytek klienta. Czyli Moze jednak wiecej?

    Nauka z urzadzen popularnych kaze sadzic ze litowo jonowe padna po jakichs 3-5
    latach. Poprzez "padna" mam na mysli ze pojemnosc opadnie do polowy.
    Tak sie dzieje z bateriami w telefonach i laptopach.

    > > Ale aktualnie to komus zalezy aby ludzie to kupowali. Ludzie nie staja w
    > > kolejkach po elektryki (No, po tesle staja i chyba po tego volta od
    > > chevroleta tez - nie pamietam). Aktualnie to nissan raczej by chcial
    > > sprzedac niz ludzie kupic. Wiec to producent powinien ulatwiac i sie
    > > przymilac a nie klient gimnastykowac.
    >
    > Patrzysz przez swój ograniczony pryzmat. Zapotrzebowanie jest, tylko nie w
    > naszym ciemnogrodzie, gdzie ludzie palą wynglem, bo się boją grzać nowe
    > domy gazem, prądem i pompami ciepła (bo rzekomo drogo i jeszcze się boją żę
    > PC nie da rady ogrzać).
    >

    Tja, lubie wycieczki osobiste, zamiast na temat to jedziemy ad personam.
    Wskaz w cytacie gdzie napisalem o sobie. Trzymaj poziom dyskusji.
    I trzymaj sie tematu bo gadamy o EV a nie o spalaniu wegla.

    > > No chyba ze producenci tez to maja w pompie i produkuja zeby PR byl.
    >
    > A może zwyczajnie nie jest to aż taki duży problem jak go przedstawiono,
    > podobnie jak nie jest to aż taki problem przy turbinach, dlatego nie było,
    > nie ma i nie będzie przycisku (hint statystyka).
    >

    Moze nie, ale w instrukcji producent napisal. Moze to tak jak z tym litrem oleju na
    1000km w autach z niemiec?

    > No ale z tylu zagadnień przyssałeś się standardowo do jednej "wady" i
    > drążysz.
    >

    Ja nie draze, ja napisalem co w tym materiale jest felerne a draza ci co przekonuja
    ze to nie problem.
    Jak nie problem to kup i uzywaj. A ci co przeczytaja i stwierdza ze uwaga trafna beda
    miec lepszy oglad na sytuacje.
    Tyle.

    Jak juz pisalem, jakby elektryk rownal sie mniejsze wydatki nawet dlugofalowo to bym
    klaskal uszami. Nawet jakby byl upierdliwy w uzyciu. Ale tak nie jest.
    Jest upierdliwy, psuje sie podobnie, kosztuje swoje a pozytek jest tylko w
    samopoczuciu kierowcy bo sam Jason w innym materiale wskazal ze sa stany (i tyczy sie
    to tez Polski) gdzie elektryk jest bez sensu bo energia jest z wegla.

    Zero magii, jak zwykle.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: