-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer03.am1
!peering.am1!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Falujące obroty Avensis T25
From: PiteR <e...@f...pl>
References: <5628a3db$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 22 Oct 2015 16:50:15 +0200
Organization: vw watercooled
Message-ID: <X...@l...net>
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
NNTP-Posting-Host: host-89-228-72-105.olsztyn.mm.pl
X-Trace: 1445525415 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 646 89.228.72.105:1923
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1967306006
X-Received-Bytes: 2299
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570774
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** Bartek Kacprzak pisze tak:
> Witam
>
> Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu.
> W mojej T25 uszkodzeniu uległ regulator napięcia, wymieniony
> został w firmie Bendix w Łodzi regulator wraz z (chyba)
> alternatorem. W tej chwili ustąpił problem z padającym
> akumulatorem ale pojawił się nowy. Po uruchomieniu silnika do
> momentu nagrzania obroty utrzymują się na poziomie około 1200
> obr/min. Po osiągnięciu normalnej temperatury obroty spadają do
> około 600 i utrzymują się na tym poziomie doprowadzając cały
> samochód do uciążliwych drgań. Po dodaniu gazu obroty wzrastają do
> np 2000 spadają do 400 następnie wzrastają do 800 i znów wracają
> do 600. Po zdjęciu nogi z pedału przyśpieszania obroty spadają do
> 400 i znów wzrastają do 600.
> Wcześniej przed wymianą czegoś takiego nie było.
coś przy okazji zepsuli, urwali kabel (np sondy lambda), nie złożyli
dokładnie dolotu, pękła rura, jest nieszczelność.
zdejmij pasek z alternatora to dowiesz się czy obecnie wyższe napięcie
w instalacji powoduje ww objawy. Założe się że nie.
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.15 10:25 Lewis
- 23.10.15 11:11 Bartek Kacprzak
- 23.10.15 23:37 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe