  • Data: 2013-05-07 21:42:15
    Temat: Re: Falszywe mandaty
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-07 20:45, J.F pisze:

    > No dobra, moze zle sformulowalem - chcialem napisac ze oszust
    > podszywajac sie pod ITD nie musi szukac aparatu i drzewa.

    Taaa, "chciałem napisać", taaa - jednak oszust podszywający się
    pod ITD, a nie ITD :>

    > Wystarczy znajomy w urzedzie miejskim/gminnym, lub u ubezpieczyciela,
    > ktory dostarczy danych pojazdu.

    Napisałem wcześniej, że nie wystarczy, niemniej tak czy inaczej jest
    to oszustwo. Zresztą to można zrealizować jeszcze prościej i bardziej
    wiarygodnie. Podpowiadać nie będę, ale gwarantowane, że dużo więcej
    osób zapłaci i dość późno ktoś wpadnie na to, że to oszustwo.

    > Pierwsze to moze i wypadki. Choc w innym przypadku organy by to nazwaly
    > karygodnym niedbalstwem.

    Które to pierwsze i które to można podciągnąć pd niedbalstwo? (tylko
    może poproszę wiarygodne i potwierdzone, a nie opowieści pms-owe
    wymyślone na podstawie pismaczych rewelacji).

    > Al brak reakcji aby zapobiec takim wypadkom w przyszlosci to juz zakrawa
    > na celowosc.

    Kolejna insynuacja nie poparta żadnymi dowodami. Marnie się starasz.