  • Data: 2024-09-29 10:25:09
    Temat: Re: Falownik do pompy CO
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.09.2024 o 20:27, PeJot pisze:
    > Czołem,
    >
    > czy zwykłą pompę CO, jednofazową, *jednobiegową* mocy rzędu 100 W dało
    > by się jakoś przyspieszyć falownikiem, powiedzmy +10% i nie zamordować
    > jej przy okazji ? Czego ewentualnie użyć, wskazane rozwiązania
    > budżetowe, bo to na razie eksperyment. Z zepsutej pompy CO falownik się
    > nie nada, bo zwykle sam zepsuty.

    A jaka przyczyna zaistnienia potrzeby podkręcenia mocy? Pytam bo
    walczyłem z niskim przepływem i okazało się że żeliwo wokół wirnika
    zostało "wyjedzone"i 2 pompy sobie mieliły wesoło moje piniomdze ale nie
    pchały wody ;) Musiałem wymienić to dziadostwo. O dziwo plastikowy
    wirnik zero zużycia.
    Nawet żeliwo w tych czasach robią z jakiegoś gówna...

    L.