-
Data: 2016-07-09 17:00:39
Temat: Re: Falowa natura autostrad.
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu piątek, 8 lipca 2016 16:13:33 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
> W dniu czwartek, 7 lipca 2016 09:24:16 UTC+2 użytkownik RoMan
> Mandziejewicz napisał:
> > Hello Sczygiel,
> >> Czym Ty jeździsz, że musisz kierownicę popychać i ciągnąć? Jak
> >> sobie
> >> radzisz przy bocznym wietrze? Najmujesz parobka do ciągnięcia i
> >> popychania kierownicy? A na normalnych zakrętach zatrzymujesz ruch
> >> i
> >> montujesz obrotnicę?
> >
> >Majster, co innego trzymać ją w miejscu i jechac prosto a co innego
> >musieć ciągle napinać ją to w jedną to w drugą stronę.
> >Na gierkówce tego problemu nie ma. Jest zakręt, pokonuje się go
> >chwilę i dalej jedzie prosto. Na odcinku lódź-toruń prostych odcinkó
> >jest jak na lekarstwo.
>
> >Moje auto może nawet 2-3km jechac prosto i dalej trzymać się na
> >jednym pasie autostrady. Wtedy wystarczy trzymac kierownicę.
> >Podczas jazdy na tych łukach trzeba ciągle kierownicę lekko skręcać.
>
> Skrecic, a potem skrecona trzymac, na jedno wychodzi :-)
>
Gdyby było tak bezboleśnie to bym sie nawet nie odzywał :)
> No chyba, ze droga dobrze wyprofilowana, zakrety plynne i promien
> ciagle sie zmienia, wtedy trzeba stale pracowac ... jednym palcem :-)
> Choc bezpieczniej dwoma :-)
>
Feler taki ze w tej mojej foce jednak trzeba nieco ciągnąc tę kierownicę i jednak z
siłą która po podróży w ciagu tych 1,5-2h jednak daje się odczuć.
Nie jest to kłopot na miare kontuzji. To raczej upierdliwość.
> >Ale wiesz co? Pogrzebię sobie w ustawieniach bo mam tam trzy tryby.
> >Może w tym co mam ustawiony jest tak że nawet przy małym skręcie
> >układ silniej próbuje wrócić do pozycji neutralnej.
>
> No coz, w mniej skomplikowanych autach roznie bywa - ale czesto
> pokonanie lagodnego zakretu niemal nie wymaga uzycia sily.
>
Niestety, miałem ustawienie sport. Po przestawieniu na komfort albo standard niewiele
sie zmienia albo wręcz nic w tym zakresie.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.07.16 18:45 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe