eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFalowa natura autostrad. › Re: Falowa natura autostrad.
  • Data: 2016-07-09 17:00:39
    Temat: Re: Falowa natura autostrad.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 8 lipca 2016 16:13:33 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    > W dniu czwartek, 7 lipca 2016 09:24:16 UTC+2 użytkownik RoMan
    > Mandziejewicz napisał:
    > > Hello Sczygiel,
    > >> Czym Ty jeździsz, że musisz kierownicę popychać i ciągnąć? Jak
    > >> sobie
    > >> radzisz przy bocznym wietrze? Najmujesz parobka do ciągnięcia i
    > >> popychania kierownicy? A na normalnych zakrętach zatrzymujesz ruch
    > >> i
    > >> montujesz obrotnicę?
    > >
    > >Majster, co innego trzymać ją w miejscu i jechac prosto a co innego
    > >musieć ciągle napinać ją to w jedną to w drugą stronę.
    > >Na gierkówce tego problemu nie ma. Jest zakręt, pokonuje się go
    > >chwilę i dalej jedzie prosto. Na odcinku lódź-toruń prostych odcinkó
    > >jest jak na lekarstwo.
    >
    > >Moje auto może nawet 2-3km jechac prosto i dalej trzymać się na
    > >jednym pasie autostrady. Wtedy wystarczy trzymac kierownicę.
    > >Podczas jazdy na tych łukach trzeba ciągle kierownicę lekko skręcać.
    >
    > Skrecic, a potem skrecona trzymac, na jedno wychodzi :-)
    >
    Gdyby było tak bezboleśnie to bym sie nawet nie odzywał :)


    > No chyba, ze droga dobrze wyprofilowana, zakrety plynne i promien
    > ciagle sie zmienia, wtedy trzeba stale pracowac ... jednym palcem :-)
    > Choc bezpieczniej dwoma :-)
    >

    Feler taki ze w tej mojej foce jednak trzeba nieco ciągnąc tę kierownicę i jednak z
    siłą która po podróży w ciagu tych 1,5-2h jednak daje się odczuć.
    Nie jest to kłopot na miare kontuzji. To raczej upierdliwość.


    > >Ale wiesz co? Pogrzebię sobie w ustawieniach bo mam tam trzy tryby.
    > >Może w tym co mam ustawiony jest tak że nawet przy małym skręcie
    > >układ silniej próbuje wrócić do pozycji neutralnej.
    >
    > No coz, w mniej skomplikowanych autach roznie bywa - ale czesto
    > pokonanie lagodnego zakretu niemal nie wymaga uzycia sily.
    >

    Niestety, miałem ustawienie sport. Po przestawieniu na komfort albo standard niewiele
    sie zmienia albo wręcz nic w tym zakresie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: