  • Data: 2016-07-06 14:36:43
    Temat: Re: Falowa natura autostrad.
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik

    > Ale nie ma jej na mapach :-)
    U mnie w guglu już jest.
    ---
    To super, ale ja potrzebowałem tej informacji 1-go dnia, kiedy nie
    wiedziałem czy droga otwarta a teraz już wiem i mogę jeździć tamtędy bez
    nawigacji. Jest kwestią podstawową, że tej informacji chyba w ogóle nie
    udzielono a nie że nie było tylko na potrzeby producentów nawigacji.
    Medialnie "minister wie kiedy będzie otwarta ale nie powie". To k... niech
    sp...a od koryta.