  • 11. Data: 2012-07-17 20:56:15
    Temat: Re: Fakty TVN 16.07.2012 - materiał o podwyżkach mandatów....
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 17.07.2012 20:30, anacron wrote:
    > Tym czasem o ile pamiętam Rapid 2-KA toleruje 10% tylko.

    I jeżeli wahania są za duże to nie wykonuje pomiaru.

    Michoo

  • 12. Data: 2012-07-17 21:59:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-17 20:56, Michoo pisze:

    > I jeżeli wahania są za duże to nie wykonuje pomiaru.

    Egzemplarz który miałem w ręku po podaniu 10V z zasilacza nadal
    dokonywał pomiary. Ten jeden konkretny był uszkodzony, czy jednak coś
    ściemniasz?

  • 13. Data: 2012-07-17 22:41:16
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 16-07-2012 o 19:45:16 anacron <a...@a...pl> napisał(a):

    > następnie legalizację źródła zasilania (nie pokazałby mi, bo

    Legalizacja źródła zasilania... lol, a co źródło zasilania mierzy że
    potrzebuje legalizacji?

    Równie dobrze, idź na stację i poproś o legalizację rozdzielni
    elektrycznej/ups do którego podpięte są dystrybutory, albo na miernik wody
    zasilany bateryjką - niech też ma legalizację.

    Ale sobie wymyśliłeś.

    Urządzenia (nie mam na myśli prostych) mają w sobie stabilizatory
    napięcia, może i nawet takie popularne 7805 czy podobne, i generalnie czy
    dasz mu 10, czy 12 lub 14 V to na wyjściu ma "5"

  • 14. Data: 2012-07-18 09:58:49
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "anacron"

    > Przy włączonym CB, światłach, klimie i silniku ciągły pomiar napięcia
    > gnieździe zapalniczki w moim KIA Ceed wykazuje wartości graniczne min
    > 10,4V i max 15,5V.

    Myślałeś o naprawie regulatora napięcia w tej Kijance?

  • 15. Data: 2012-07-18 12:50:07
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 18 Jul 2012 09:58:49 +0200, Przemysław Czaja

    >Myślałeś o naprawie regulatora napięcia w tej Kijance?

    To samo mi do głowy przyszło. Zresztą zaraz, Kiła chyba jest na
    złomie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2012-07-18 13:11:09
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Użytkownik "anacron"

    > Myślałeś o naprawie regulatora napięcia w tej Kijance?

    Nie, ponieważ mówimy o wartościach chwilowych i granicznych, co nie ma
    wpływu na zwykłe urządzenia z których się nie "strzela". Zresztą myślę,
    że w każdym aucie po podłączeniu miernika dokonującego pomiaru w trybie
    ciągłym i zapisującego wszystkie wyniki podobne wartości się uzyska.

  • 17. Data: 2012-07-18 13:12:45
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-18 12:50, jerzu pisze:
    > On Wed, 18 Jul 2012 09:58:49 +0200, Przemysław Czaja

    > To samo mi do głowy przyszło. Zresztą zaraz, Kiła chyba jest na
    > złomie?

    Przeoczyłeś coś...

  • 18. Data: 2012-07-18 13:15:44
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-17 22:41, MM pisze:
    > Urządzenia (nie mam na myśli prostych) mają w sobie stabilizatory
    Mówimy o Rapid 2-ka niejednokrotnie starszym niż niejeden czytelnik tej
    grupy. Już prawie ich nie mają, bo wyparła je super hiper zjebana Iskra1
    (nagminnie mylona przez kierowców z "laserówką", o czym może się
    przekonać na 19)

  • 19. Data: 2012-07-18 13:20:56
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 17.07.2012 21:59, anacron wrote:

    > Egzemplarz który miałem w ręku po podaniu 10V z zasilacza nadal
    > dokonywał pomiary.
    Opieram się o dane od producenta dostępne w sieci - tam podają, że
    zmiana napięcia zasilania o +-10% powoduje przerwanie pomiaru.

    > Ten jeden konkretny był uszkodzony,
    Nie mam pojęcia, ale jakikolwiek generator częstotliwości musi mieć
    bardzo dobrze ustabilizowane źródło zasilania, albo będzie tak pływał,
    że nie da się przeprowadzić kalibracji, nie mówiąc o legalizacji.

    Michoo

  • 20. Data: 2012-07-18 13:39:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Wednesday, July 18, 2012, 1:11:09 PM, you wrote:

> [...]
    > że w każdym aucie po podłączeniu miernika dokonującego pomiaru w trybie
    > ciągłym i zapisującego wszystkie wyniki podobne wartości się uzyska.

    Napięcie 10.4V przy włączonym silniku nie jest wartością normalną.
    Masz coś zepsute.

    --
    Best regards,
    RoMan