eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ? › Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
    From: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
    Date: Thu, 08 Apr 2010 03:01:44 +0200
    <3...@n...onet.pl> <hpavsq$nkf$1@news.task.gda.pl>
    <hpc787$kfc$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hpdhsp$81r$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hpeutj$1po$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <9...@p...pl>
    <hpg57d$350$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl>
    <hphdr0$nn$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <6...@p...pl>
    <hpicrd$bvk$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    Atlantis wrote:

    > Ależ nie, w żadnym wypadku. Przecież piszę wyraźnie.
    > To była taka drobna dygresja odnośnie naprawiania urządzeń lampowych, a
    > raczej ciągłego psucia się lamp w trakcie eksploatacji i kroków jakie
    > podejmowali wtedy zwykli ludzie. :)
    > Na początku tego wątku użyłem określenia "złote lata polskiej
    > elektroniki". Na pewno nie chodziło mi o rok 1951 w USA. :P
    >
    > Uważam natomiast, że realistyczna powieść Dicka, który wówczas chyba
    > jeszcze miał przed sobą problemy psychiczno-narkotykowe w miarę realnie
    > oddaje stosunki klient-serwis tym miejscu i czasie. ;)

    w jego czasach latwiej tez bylo po prostu... isc do tego typu warsztatu
    i dowiedziec sie o proces (dick bez problemu zasuwal po bibliotece
    uniwersyteckiej w tematyce cybernetyki wiec podejrzewam ze nie trzeba bylo
    mu 2x tlumaczyc) niz cpac amfe i wymyslac skomplikowana aparature ;)
    oczywiscie specjalnie po to zeby 60 lat pozniej wprowadzac tym zmyslonym
    opisem w blad elektronikow ;) teoria spisku lepsza niz watpienie ze jeden
    pisarz to byc moze 3 (nawet wspolczesnie nie wszystko co pisze dany pisarz
    jest 100% jego autorstwa.. nie raz przeciez 'mlodzi' lubia podpinac sie pod
    'znane nazwisko' zamiast samemu zmudnie wyrabiac 'renome')