    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Fakt mobile - za 19 zł do wszystkich
    Date: Sun, 5 Jun 2016 15:00:22 +0200

    W dniu 2016-06-05 o 11:53, Alf/red/ pisze:

    > Jak to skombinowałeś? Bo ja nie umiem zsumować opcji do 22,50...

    3zł za nolimit rozmów/sms/mms i 300mb na 4 dni (plus 2gb za doładowanie
    za 25zł lub 4gb za doładowanie za 50zł).

    Czyli 0,75zł dziennie, czyli 22.50zł na 30 dni.

    Jeszcze taniej jak kupisz doładowanie na allegro (wychodzi około 20zł),
    a jeszcze taniej, jak się okaże, że nie potrzebujesz nolimitu przez cały
    miesiąc i możesz mieć dniowe lub kilkudniowe przerwy w aktywacji tego
    pakietu na 4 dni.

    CBDU - nic ciekawego ani nowatorskiego.

    --
    Liwiusz