  • Data: 2014-06-10 16:20:29
    Temat: Re: Faks internetowy - gdzie polecacie?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maciej Bebenek napisał:

    > A dlatego, że współczesne faksy mogą ttransmitować obrazy z 4-8 bitową
    > skalą szarości.

    A niewspółczesne z jednobitową. Czytam tu o tych kolorowych faksach
    i gębę ze zdumienia otwieram. Przyznaję szczerze, nie wiedziałem nic
    o takich. W czasach, kiedy zdarzało mi się korzystać z faksu, wszystkie
    byłu jednobitowe. A jak korzystać przestawałem, to nie sam, tylko po
    prostu faksy wychodziły z powszechnego użytku. Teraz też widzę, że jak
    ktoś faksuje, to raczej ze starego panasonika, który od lat służy i nie
    chce się zepsuć. Nowy faks widziałem u znajomego, co firmę z dotacji
    unijnych założył. Faks był na liście zakupów, na które można było
    przeznaczyć dofinansowanie, rzeczy których rzeczywiście potrzebował --
    nie było. Więc kupił ten faks "żeby sie kasa nie zmarnowała". No i on
    pewnie potrafi robić na szaro w wielkiej skali. Z tym że, jak pytałem,
    to kolega przez rok nie odebrał ani nie wysłał żadnego faksu, więc
    trudno powiedziec jak to działa.

    --
    Jarek