  • Data: 2014-06-12 01:54:45
    Temat: Re: Faks internetowy - gdzie polecacie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał
    Pan J.F. napisał:

    >Ode mnie biorą 40 zł za miesiąc. Za telefon niejako, który służy
    >tylko
    >za podkładke pod ADSL.
    Ty masz przyniesc zysk, Netia ma dostac po kosztach :-)

    >Miedź miedzią, wisi sobie jak ją powiesili i może zarabiać albo nie
    >zarabiać.
    Przyjdzie powodz i trzeba bedzie wymienic :-)

    > Ale do tego jest jeszcze ta cała centrala. Nie skorzystałem
    >z niej *ani razu* przez całe siedem lat. A prąd żre cały czas.
    >Ciekawe
    >ile to wychodzi w przeliczeniu na jeden numer. Może nawet warto ją
    >wymienic na bardziej nowoczesną, żeby mniej żarła. Fikcja, kompletna
    >fikcja, sprzedawanie usług, z których nikt nie korzysta.

    "nikt" to przesada. Ale owszem - kupiles 10 lat temu nowoczesna
    centrale za duze pieniadze, a teraz na zlom .... to nie moze byc
    tanio...

    >No jasne, podwyższyć, żeby porządne łącze internetowe było droższe.
    >A ludzie przenieśli się na jakieś LTE czy inne radio. Już w tej
    >chwili
    >tepsa (czy jak oni teraz się zwą) namawia abonamentów neostrady do
    >zmiany na LTE. Będzie jak w trzecim świecie.

    No i drogo polozona miedz 10 lat temu tez na smietnik.

    Ale ... jak sie wszyscy przesiada na LTE to dobrze bedzie, czy wtedy
    TP bedzie zadowolona, sprzedajac internet wysokiej jakosci - z kabla ?
    I bez limitow. I z telewizja.

    J.