  • Data: 2014-06-06 17:36:23
    Temat: Re: Faks internetowy - gdzie polecacie?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > gada w kanale glosowym.
    >
    > Tylko ze komputer do komorki cyfrowo, ewentualnie program na
    > tejze komorce do firmware na tej komorce cyfrowo, komorka do
    > swojej "centrali" cyfrowo, a centrala generuje piski i w kanal
    > glosowy wklada.
    > No chyba ze adresat tez komorka, czy ISDN, to wtedy moze leciec
    > cyfrowo bez piszczenia.

    Toć właśnie o tym piszę -- "kanał głosowy", to takie pojęcie,
    które ma sens przy opisywaniu łączności komórkowej, i tylko
    tam. Tam nie gada "bziighzzb..." w kanale głosowym nigdy.
    Świerszczenie modemowe jest tylko w drutach analogowych, tych
    przypiętych do strowgera lub czegoś w tym stylu. A tam gadanie
    *o* "kanale głosowym" raczej sensu nie ma, bo wszystko jest
    kanałem głosowym.

    --
    Jarek