    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Faks internetowy - gdzie polecacie?
    Date: Fri, 6 Jun 2014 16:39:57 +0200

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w
    Pan Marek napisał:
    >No ale faksy na komórkach, to właściwie nie faksy, tylko też
    >jakaś wirtualna emulacja. Nie jest to tak, że jeden faks do
    >drugiego faksu przez modem w kanale głosowym gada bziighzzb...

    gada w kanale glosowym.

    Tylko ze komputer do komorki cyfrowo, ewentualnie program na tejze
    komorce do firmware na tej komorce cyfrowo,
    komorka do swojej "centrali" cyfrowo, a centrala generuje piski i w
    kanal glosowy wklada.
    No chyba ze adresat tez komorka, czy ISDN, to wtedy moze leciec
    cyfrowo bez piszczenia.

    J.