  • 11. Data: 2012-09-18 16:31:36
    Temat: Re: Fak ju SG Kobylnica
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-09-18 15:54, 4...@9...155420.invalid pisze:
    > Dwa pierwsze:
    > <http://u.42.pl/2J7x_maciek_zdjCEcia_fotoradar_kobyl
    nica>
    Uffffff - czyli pokolenie, które potrafi jeszcze wyszukać informację, a
    nie czeka jak mu wszystko na fejsie wyskoczy, jeszcze nie wymarło :->

    Maciek

  • 12. Data: 2012-09-18 23:23:11
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 18 Sep 2012 15:54:20 +0200, 4...@9...155420.invalid
    napisał(a):

    > Dwa pierwsze:
    > <http://u.42.pl/2J7x_maciek_zdjCEcia_fotoradar_kobyl
    nica>

    Człowiek całe życie się uczy, nawet nie wiedziałem że na e-prawnik.pl są
    także grupy dyskusyjne.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 13. Data: 2012-09-19 10:37:51
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    On Sep 17, 3:02 pm, Maciek <m...@n...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > "Sąd Rejonowy w ...., Wydział Karny w składzie ... po zapoznaniu się bla
    > bla bla ... bla bla bla ... uniewinnia ... od popełnienia zarzucanych mu
    > czynów".

    Popieram ! Byle tak dalej !

    Moze w koncu zajma sie czyms pozytecznym, a nie tylko lapaniem jeleni!

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 14. Data: 2012-09-19 10:54:11
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-18 16:31, Maciek pisze:
    nica>
    > Uffffff - czyli pokolenie, które potrafi jeszcze wyszukać informację, a
    > nie czeka jak mu wszystko na fejsie wyskoczy, jeszcze nie wymarło :->

    A Ty coś taki chojrak? Stare wątki pokazują, że błagałeś o pomoc, ktoś
    Ci jej udzielił, a teraz Wielki Szu?

    --
    MN

  • 15. Data: 2012-09-19 11:12:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-09-19 10:54, Marcin N pisze:
    > A Ty coś taki chojrak? Stare wątki pokazują, że błagałeś o pomoc, ktoś
    > Ci jej udzielił, a teraz Wielki Szu?
    Nie wiem gdzie znalazłeś te moje błagania, zwłaszcza, że chodziło o
    nieduże pieniądze, ale niech będzie, że nawet skamlałem o pomoc :->
    Rzeczywiście parę osób odpowiedziało dość merytorycznie (tu i na .prawo,
    między innymi Ty, za co bardzo dziękuję). Dla tych właśnie osób
    umieściłem informację, trochę może tajemniczą, ale dokąd wyrok się nie
    uprawomocni, nie chcę zdradzać szczegółów. Założyłem, że ci, którzy się
    w wątku udzielali, skojarzą sprawę i będą zadowoleni, że poświęcony
    przez nich czas przyczynił się do utarcia nosa SG. W sumie nie wiem
    dokładnie na jakiej podstawie sąd mnie uniewinnił, więc nie mogę
    napisać, kto się najbardziej przyczynił do sukcesu. Mogę oczywiście
    wystąpić o uzasadnienie wyroku, tylko czy jest sens dodatkowo obciążać
    podatników? :-)

    Maciek

  • 16. Data: 2012-09-19 11:15:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-09-19 10:37, Pawelek pisze:
    > Popieram ! Byle tak dalej !
    > Moze w koncu zajma sie czyms pozytecznym, a nie tylko lapaniem jeleni!
    Tylko dlatego to robiłem, bo szczerze mówiąc ilość godzin poświęcona na
    wyszukiwanie informacji, przygotowanie pism, wysłanie itd, ma się nijak
    do "oszczędności" jakie poczyniłem :-)
    Smutne jest to, że w przypadku takich spraw nie dostaje po d* Straż
    Gminna (za zabieranie czasu Sądom Rejonowym), tylko oczywiście wszystko
    sponsorują podatnicy.

    Maciek

  • 17. Data: 2012-09-19 13:59:02
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-19 11:12, Maciek pisze:
> [...]
    > napisać, kto się najbardziej przyczynił do sukcesu. Mogę oczywiście
    > wystąpić o uzasadnienie wyroku, tylko czy jest sens dodatkowo obciążać

    A widzisz. Teraz to zupełnie inna rozmowa.
    Ja chętnie poznam szczegóły. Jak przebiegała rozprawa, czy musiałeś być
    obecny, i tym podobne praktyczne spostrzeżenia. Inni pomogli Tobie -
    teraz Ty pomóż następnym.

    --
    MN