  • 21. Data: 2009-05-12 13:56:27
    Temat: Re: Fajny filmik
    Od: fv <f...@c...com>

    a...@g...com wrote:

    > Kolego motocyklisto, załóż więc kamerkę (koniecznie tak żeby było
    > widać prędkościomierz!) no i pokaż nam wszystkim traskę taką powiedzmy
    > 400-500km. Jestem skłonny obejrzeć całość.

    Z ciekawości: czego to miałoby dowieść?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 22. Data: 2009-05-12 13:59:21
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > hmm... Stacha też nie znam.

    jezdzi Piadzio. GupioCi?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 23. Data: 2009-05-12 14:01:54
    Od: a...@g...com

    On 12 Maj, 15:56, fv <f...@c...com> wrote:

    > Z ciekawości: czego to miałoby dowieść?

    Że nasz wspaniały kolega motocyklista DM przestrzega wszystkie
    przepisy a szczególnie te związane z prędkością.

    --
    Artur

  • 24. Data: 2009-05-12 14:14:05
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    <artur> wrote...
    fv wrote:

    >Że nasz wspaniały kolega motocyklista DM przestrzega wszystkie
    >przepisy a szczególnie te związane z prędkością.

    Obawiam sie, ze padl bys z nudow ;) Motorowerem przestrzeganie predkosci nie
    bedzie trudne, ale nudne. 400km ze srednia ze 30km/h... ojej ;)

    pozdro
    --
    James

  • 25. Data: 2009-05-12 14:14:23
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > jezdzi Piadzio. GupioCi?

    oszty.

    --
    gildor
    9'99

  • 26. Data: 2009-05-12 14:17:09
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    James pisze:
    > <artur> wrote...

    > Obawiam sie, ze padl bys z nudow ;) Motorowerem przestrzeganie predkosci nie
    > bedzie trudne, ale nudne. 400km ze srednia ze 30km/h... ojej ;)

    eno, on ma bumy najnowsze dziecię. podpisywał się. nie uważałeś

    --
    gildor
    9'99

  • 27. Data: 2009-05-12 14:17:26
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "mech" wrote...
    > To ja się podczepię, tym razem filmik raczej z kategorii udogodnień niż
    > osiągów
    > http://www.collegehumor.com/video:1910627
    > czego Wam i sobie życzę ;)

    PERFEKT! Tez taki chce... ;)

    --
    pozdro
    James

  • 28. Data: 2009-05-12 14:20:43
    Od: a...@g...com

    On 12 Maj, 16:17, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > eno, on ma bumy najnowsze dziecię. podpisywał się. nie uważałeś

    No i teraz to już pewnie sibi... zapomniałem sibi to pasażerka.

    --
    Artur

  • 29. Data: 2009-05-12 15:21:42
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "mech" <m...@v...pl> wrote

    > To ja się podczepię, tym razem filmik raczej z kategorii udogodnień niż
    > osiągów
    > http://www.collegehumor.com/video:1910627

    O kufra :-) LOL musze se tez wytrenowac :-)))

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 30. Data: 2009-05-12 16:24:08
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    masochista :)
    ale to chyba w odcinkach nie? przy jego sredniej pewnie kolo 50 to bedzie ze
    20 polgodzinnych odcinkow

    --
    pozdro,
    doomin13