  • Data: 2010-07-20 08:13:40
    Temat: Re: Fajna klawiatura z podswietlanymi klawiszami
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.07.2010 14:23, raviz pisze:
    > swiatlo zza plecow obecnie w notebooku z matryca glare powoduje sliczne

    Dlatego:

    1) notebooki nie nadają się do pracy,

    2) matryce z połyskiem powodują poważne problemy z właściwym
    oświetleniem stanowiska pracy.

    > odbicia. Kupilem juz dwa panele anti-glare ale nadal lubie miec
    > oswietlenie rozjasniajace w sposob rozproszony sciane za monitorami,

    Oświetlenie zza pleców też będzie oświetlać cokolwiek za
    monitorem.

    Swoją drogą dlatego też ramka monitora jednak powinna mieć
    jakąś szerokość i być szara, a nie czarna.

    > Pracuje z grafika 3D gdzie dosc czesto uzywam klawiatury ale nie na
    > tyle, zeby nauczyc sie pisac bezwzrokowo.

    Więcej praktyki :) A klawiatura powinna być oświetlona.

    > Ale nie o tym chcialem dyskutowac, wiem czego i dlaczego chce,
    > potrzebuje tylko sugestii, kto robi fajne podswietlane klawiatury.

    To jest grupa dyskusyjna. Tu nie słucha się "klienta", bo
    nie ma tu klientów, tylko *dyskutuje*. A dyskusja uwzględnia
    też kwestionowanie potrzeb dyskutantów i informowanie ich o
    ustalonych sposobach konfigurowania stanowiska pracy, może
    niezgodnych z ich widzimisię, ale zgodnych z "kanonem" za-
    pewniającym mniejsze zmęczenie oczu.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./