-
From: "Big Jack" <a...@b...zz>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <irmcgk$goo$1@inews.gazeta.pl> <4ddeba66$1@news.home.net.pl>
<irmfjr$sve$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Fabia i nieszczelności kilka
Date: Fri, 27 May 2011 08:21:58 +0200
Lines: 36
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
NNTP-Posting-Host: 31.63.174.166
Message-ID: <4ddf4303$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1306477315 31.63.174.166 (27 May 2011 08:21:55 +0200)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: big_jack.world
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2371548
[ ukryj nagłówki ]W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/irmfjr$sve$1@inews.ga
zeta.pl
*Jarek P.* napisał(-a):
>> Tanio.
>
> Bo serwis sobie znalazłem taki z tych nienaciągających, to i tanio :)
W kosztach wymiany maglownicy największym ich składnikiem jest jej cena.
W swojej Ibizie musiałem ją wymienić i koszt w serwisie seata samej
maglownicy rozciągał się od 1500 do 3200, ale stanęło na 2200 kiedy
ustalony został dokładnie model na podstawie VIN. Sam koszt wymiany to
ok. 200. Dodać do tego płyn + ustawienie zbieżności i daje to kwotę
~2500. Może serwis znalazł Ci maglownicę za 1250 (w co wątpię jesli
miała by to być nowa), a za 100 ją wymienią.
>> Jakbym mógł za 1350 mieć nową, to bym taką wybrał.
> Dobra, ale mieć 1350 i nie mieć 1350 to razem 2700, a to już zgrabna
> sumka jest.
A tam, manipulacja. Zakładając, że regenerowana to 500 + 200 wymiana to
daje razem 700. Różnica 650 i to jest to mieć, a nie mieć. A świadomość
i dobre samopoczucie, że masz nową maglownicę IMHO jest warte tej ceny.
> Może inaczej: czym konkretnie grozi jeżdżenie z taką cieknącą
> maglownicą?
Nie wiem i wolałem nie czekać żeby się o tym empirycznie przekonać
--
Big Jack
////// GG: 660675
( o o)
--ooO-( )-Ooo-
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112