  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fabia i nieszczelności kilka
    Date: Fri, 27 May 2011 08:21:58 +0200

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/irmfjr$sve$1@inews.ga
    zeta.pl
    *Jarek P.* napisał(-a):

    > Bo serwis sobie znalazłem taki z tych nienaciągających, to i tanio :)

    W kosztach wymiany maglownicy największym ich składnikiem jest jej cena.
    W swojej Ibizie musiałem ją wymienić i koszt w serwisie seata samej
    maglownicy rozciągał się od 1500 do 3200, ale stanęło na 2200 kiedy
    ustalony został dokładnie model na podstawie VIN. Sam koszt wymiany to
    ok. 200. Dodać do tego płyn + ustawienie zbieżności i daje to kwotę
    ~2500. Może serwis znalazł Ci maglownicę za 1250 (w co wątpię jesli
    miała by to być nowa), a za 100 ją wymienią.

    > Dobra, ale mieć 1350 i nie mieć 1350 to razem 2700, a to już zgrabna
    > sumka jest.

    A tam, manipulacja. Zakładając, że regenerowana to 500 + 200 wymiana to
    daje razem 700. Różnica 650 i to jest to mieć, a nie mieć. A świadomość
    i dobre samopoczucie, że masz nową maglownicę IMHO jest warte tej ceny.

    > Może inaczej: czym konkretnie grozi jeżdżenie z taką cieknącą
    > maglownicą?

    Nie wiem i wolałem nie czekać żeby się o tym empirycznie przekonać

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675