eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFZ1 vs. CB1300 vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnikaRe: FZ1 vs. CB1300 vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: FZ1 vs. CB1300 vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnika
    Date: Mon, 28 Dec 2009 11:43:46 +0000 (UTC)
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
    References: <hha061$t4m$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076005252.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1262000626 13789 89.76.5.252 (28 Dec 2009 11:43:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Dec 2009 11:43:46 +0000 (UTC)
    X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
    X-EKG: 832814
    X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.22-2-686 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:615696
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia (Mon, 28 Dec 2009 11:12:10 +0100) ktos podajacy sie za []v[]artec
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Cześć
    >
    > Chyba znalazłem docelowy motocykl, który mi najbardziej pasuje... Do tej
    > pory miałem okazję użytkować trójkę z japońskiej czwórki. Najpierw było
    > GPZ 500, potem GSF 600S, teraz jeżdżę 1100XX. Muszę przyznać, że
    > najbliższy moim gustom był Bandit, oczywiście potem przyszła chęć na coś
    > mocniejszego przejechałem się na kolegi B12 i to było to... dopóki nie
    > wsiadłem na Horneta 900 i zobaczyłem jak naprawdę zwrotny, mocny a
    > zarazem zwinny potrafi być naked. Przesiadłem się na kultowego XX'a - a
    > przyciągnęła mnie do niego właśnie jego legenda, niezawodność i trwałość
    > z której słynie nie tylko on, ale marka Honda. Chciałem spróbować czegoś
    > innego i przekonać się czy rzeczywiście da się na tym nawijać grube km.
    > Może i rzeczywiście da się, ale ja chyba jestem na niego za mały
    > (175cm). I nie chodzi o wysokość siodła, ale trójkąt siodło, podnóżki,
    > kierownica. Polskie drogi jeszcze wyostrzają problem drętwiejących od
    > dziur rąk. Poza tym kultura pracy silników Hondy, ich płynne oddawanie
    > mocy w całym zakresie bez żadnych wibracji itd. to jest to !
    >
    > W poprzednim sezonie przejechałem się na nowym Fazerze i dał mi tak
    > nieopisaną radość z jazdy, że poczułem się jak na prywatnej kolejce
    > górskiej. Jak napisał Ś.P. Krzysztof Wydrzycki testując ten motocykl dla
    > ŚM za jego sterami możesz się "poczuć jak władca Gazpromu, zapomnieć o
    > gazie i sprzęgle, tylko odkręcać i przymykać gaz." Zsiadając z niego (z
    > ciarkami na plecach) po krętej trasce Szklarska Poręba - Jelenia Góra,
    > miałem wrażenie, że znalazłem towarzyszkę na całe motocyklowe życie...
    > Mega zwrotny, zwinny, lekki, mocny, no i ten dźwięk nieokrzesanego
    > silnika z R1...

    Mysle, ze aby miec pelny przeglad tego co moze dac Ci motocykl powiniennes
    siasc jeszcze na jakims duzym V2, moze Ci podpasuje i bedziesz mial
    jeszcze wiecej mozliwosci przy zmianie motocykla.
    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: