  • Data: 2009-11-26 02:09:34
    Temat: Re: FZ-1-jakie sa Wasze opinie?
    Od: AlF <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Koczis wrote:
    > Witam.
    >
    > Dziekuje za odpowiedzi.
    > Tak sobie czytam wszystko co znajde w necie i zastanawiam sie czemu FZ-y sa
    > uwazana za takie sobie, co z nimi jest nie tak?

    tak z ciekawosci, na tle konkurencji, czy jest cos lepszego w Europie?

    W Hameryce, w swojej kategorii wygrywa wiekszosco porownan z Bantitem i
    Kawasaki. 1000 naked Handy nie jest sprowadzany. choc nie jest to
    rzeczywiscie zbyt popularny motocykl, ale kogo znam jest bardzo
    zadowolony. mi sie w sam w sobie bardzo podoba tez, z wyjatkiem
    drobiazgow wszystko jest bardzo dobre ... mi sie jedynie troche przejadl
    i jazde jaka uprawiam, ostantio mi bardziej pasowala cos jak R6 po prostu.

    co do Europy, moze po prostu jest za duzy na miasto gdzie SV650 moze byc
    duzo lepszym wyborem ...