  • Data: 2024-02-06 12:45:12
    Temat: Re: FTP
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co dokładnie rozumiesz przez widoczność? Masz serwer FTP na routerze?
    > Czy może jednak SMB i pendrive ma się pojawiać jako udział?

    Cała historia jest na pl.comp.sieci. Ale większość nieaktualna bo juź
    wiem, że przez FTP tego się nie robi.
    Od 24 h wiem, że istnieje coś takiego jak SMB. W panelu administracyjnym
    routera nie ma słowa o SMB.
    Jest takie coś:
    https://prnt.sc/s9u9n80EtV18

    Myślałem, że FTP służy do tego, aby w sieci pojawił się ten wpięty USB.
    W tym routerze chyba to za to odpowiada (SMB to jest?):
    https://prnt.sc/hnG1lGK2_erF

    NA W7 w oknie od zasobów sieci obok komputerów mam ten pendrive jako
    ikona z opisem WAP.

    Na W10 jest tylko jako urządzenie multimedialne.
    https://prnt.sc/8b5SsF7OV6XJ

    Robert