  • Data: 2013-10-20 21:02:56
    Temat: Re: FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 października 2013 19:41:33 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak
    napisał:
    > Powitanko,

    > Daj spokoj, niejeden juz prosil, Kogutek to takie dziecko Onetu i
    >
    > neostrady. Niereformowalny. Az dziw, ze ktos z nim dyskutuje.
    >

    > Pozdroofka,
    >
    > Pawel Chorzempa
    >
    > --
    >
    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    >
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    >
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    >
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    Wielu już tłumaczyłem że korzystam z czytnika googla. To dobry czytnik. Ale nie chcą
    z nim współpracować jakieś stare wynalazki. W nim nie da się nic ustawić. Wszystkie
    podstawowe ustawienia robi sam. I chwała za to tym co zrobili ten czytnik. Są tacy co
    albo korzystają z tego samego czytnika albo z takiego co chce z nim współpracować.
    Oni nie zgłaszają żadnych zastrzeżeń. A tak po prawdzie to mam w dupie że komuś nie
    pasuje czytnik którego używam. może jestem w mniejszości ale to nie znaczy że ja mam
    się dostosować do innych tylko że to ci inni w pewnym momencie zaczną przechodzić na
    takie czytniki które są zgodne z moim. Ewolucja to się nazywa.