  • Data: 2004-04-27 13:40:16
    Temat: Re: FR - TPsa "planujemy obnizke" - gadki opiekunów z TPSA
    Od: Rafał Dziedzic <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Apr 2004 22:09:49 +0200
    "Maciek" <m...@g...net.pl> napisał(a):

    Witam,

    > Ciekawy jestem czy komus z was opiekun z TP wspominal o tym jak to TPsa
    > mysli oobnizkach cen za FR

    Mi wciskali taki kit, juz na poczatku stycznia po zlozeniu przez nas rezygnacji z 6
    polpakow... :)
    Gosc twierdzil ze juz na dniach bedzie 16Mbps za 18tys netto....

    Mialo to niby byc 8 polpakow spietych w LB + dzierzawa routera.

    Jak dla mnie jest to nieralna propozycja... gdyby takie cos wprowadzili musieli by
    znacznie obnizyc ceny posrednikom (GTS,Netia,ATMAN) bo innaczej by chyba ich
    zlinczowali.... a gdyby im obnizyli to dalej ich oferta by nie miala sensu...
    poniewaz posrednicy oferuja duzo lepsza technologie niz padajace co chwile polpaki.

    Czy kłamali tylko po to bym nie rezygnowal z ich usług?? :) Jakos nie zauwazylem by
    sie przejeli moja rezygnacja.....

    Przez ostatni rok obserwowalismy migracje z TPSA na posrednikow... nikt wiekszy nie
    zostal na TPSA... teraz obserwujemy niestety emigracje do stanow... czas pakowac
    walizki.

    Pozdrawiam
    Rafal Dziedzic