  • Data: 2014-12-24 11:54:33
    Temat: Re: FPGA zamiast PLC
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-24 o 02:22, s...@g...com pisze:

    > Pierońsko trudno w sposób jednoznaczny odpowiedzieć i cokolwiek Ci doradzić.
    > Po kolei:
    >
    > 1) I/O na 24V - takich gotowców na FPGA nie zauważyłem, co nie znaczy że takowe nie
    istnieją. Jeżeli takowych gotowców nie ma na na rynku, to wklejasz na wyjazd bufor
    7407 (open collector) i jedziesz na nim o ile mnie pamięć nie myli nawet do +30V.

    Dla automatyki przemysłowej to lepiej byłoby dać optoizolatory na
    wejściu a na wyjściu przekaźnik lub optoizolator i tranzystor.

    --
    pozdrawiam
    MD