  • Data: 2010-09-03 13:50:55
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
    Od: freddiPL <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy coś to zmienia? Przepisów trzeba przestrzegać, albo nie dać się
    > złapać. Skoro ktoś chce być cwaniak i nagina przepisy, a jest cienias i
    > daje się złapać, to pretensje może mieć tylko i wyłącznie do siebie.

    Ja staram się jeżdzić zgodnie z przepisami ale fotoradar ustawiony dla
    kasy a nie dla bezpieczenstwa złapał i mnie.
    Olesno,wylot w kierunku Katowic bodajrze.Całe miasto przejechałem jak
    bozia przykazała 50 km/h,Widze 30 metrów znak koniec obszaru
    zabudowanego.Zabudowań zadnych nie ma już od dobrych stu metrów.Auto
    mam szybkie wiec na tych 30 metrach szybkośc wzrosłą mi o 32
    km.Okazało sie że 5 metrów przed znakiem, na wysokim słupie jest
    fotoradar i zrobił mi zdjecie 82/50. I niech mi jakis moralista powie
    ze znaków trzeba przestrzegac i że radary zmniejszaja liczbe wypadkow.
    Koniec Olesna powinien byc 100 metrow blizej a nawet gdyby to jakie
    zagrozenie spowodowalem zwiekszajac szybkosc 30 metrow przez koncem
    obszaru zabudowanego ktory i tak nie byl zabudowany ?