  • Data: 2010-09-03 16:19:05
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
    Od: freddiPL <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W takiej sytuacji nie znajdzie się żaden moralista (na marginesie:
    > jestem ZA stawianiem FR, ale przy szkołach, a nie przy pustej drodze).
    > Może jakieś listy, petycje coś pomogą? Nie można wystąpić do gminy/wójta
    > etc. o przeniesienie FR w jakieś sensowniejsze miejsce?

    Jak zadzwoniłem do Strazy Miejskiej żeby podać dane do mandatu
    spytałem się straznika czemu ten FR jest ustawiony w takim
    miejscu.Odpowiedz brzmiała dokładnie tak: "Po co? No wie pan po co! A
    pozatym z PoRD nie będziemy przecież dyskutować.Znak był 5 metrów
    dalej i tam mógł pan jechac 90 km a przed znakiem 50 km".No i jak mam
    dyskutować skoro teoretycznie ma racje tylko to nie jest zgodne ze
    zdrowym rozsądkiem i poczuciem sprawiedliwosci