  • Data: 2013-03-05 18:24:14
    Temat: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-05 15:40, Ergie pisze:

    > Oczywiście. Tak samo jak byłem wyjątkiem 20 lat temu gdy zapinałem pasy
    > w mieście a nie tylko na trasie.

    O masz, wyjątek się trafił, co to zapinał pasy przy istnieniu obowiązku
    od 10 lat :>

    > Tak samo jak wyjątkiem byłą garstka
    > świadomych kierowców która montowała pasy bezwładnościowe w dużych
    > fiatach i maluchach 30 lat temu itd.

    LOL - znowu ta potrzeba podbudowania ego :). Montowanie pasów
    bezwładnościowych (oczywiście przez garstkę świadomych) nie było oznaką
    świadomości, tylko zwyczajnie wygody (co jest dla mnie naturalne i
    oczywiste) i możliwości/chęci wykonania takiej zmiany (możliwości nie
    będę rozwijał, ponieważ kupić tego w sklepach raczej nie można było).
    Statyczne były tak samo skuteczne (o ile ktoś to oczywiście
    wyregulował), ale nie tak wygodne jak bezwładnościowe.

    Widziałeś kiedy np. Warszawę z pasami? Tylko nie w internecie...

    Dobre :)