  • Data: 2013-03-05 20:31:08
    Temat: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-05 11:03, Ergie pisze:

    > Skoro w ofercie producentów takie foteliki są, a np. w przypadku
    > firmy Be-safe stanowią połowę oferty to znaczy, że się
    > sprzedają. Sądzę (choć oczywiście tego nie wiem) że ich sprzedaż
    > jest większa niż 1%.
    > Tak

    A jakie takie są w przedziale 9-36 ?

    > Nie wiem co rozumiesz przez "sporo".

    Ja też nie wiem - ale wśród moich znajomych nie znam nikogo, kto
    kierowałby się ceną - przede wszystkim warunek to bezpieczeństwo
    dziecka (więc paczanie na testy, bo jak inaczej taką wiedzę
    wydedukować?), potem na komfort ... osoby mocującej fotelik, a
    na końcu komfort stricte dziecka.

    > Często bywam w podkarpackich wioskach i jedyne foteliki jaki tam
    > dzieci w życiu widziały to te moje, albo jak do kogoś ktoś
    > "miastowy" przyjedzie. Na Mazurach i w Bieszczadach to samo.
    > Często ich samochody nie maja nawet pasów na tylnej kanapie więc
    > i tak nie byłoby jak tych fotelików zamontować.

    Nie rób z Leszczawy reprezentacji Podkarpacia. Jeśli ktoś z
    dzieckiem nie jeździ (bo nie musi, PKS do szkoły dowiezie) w
    trasy, tylko od wujka gienka do ciotki hani, to po co mu fotelik
    ? Tymbardziej, że taki przejazd wygląda tak: z podporządkowanej
    z wiochy majestatycznie skręcamy w DK28, pote z prędkością 20
    km/h (bo paliwo drogie) jazda 1,5 km prosto, i skręt w podwórko ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90