  • Data: 2013-03-05 10:08:27
    Temat: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kh29d2$dkv$1@node2.news.atman.pl...

    > ROTFL. Wiedziałem, że ten mit się w końcu pojawi. Jeśli dziecko jeździ w
    > nosidełku to musi jeździć tyłem (takie są przepisy) więc jak się przesiada z
    > nosidełka do fotelika to jazda tyłem jest dla niego pozycją naturalną bo tak
    > właśnie jeździło przez poprzednie 9-12 miesięcy.

    Tyle, że to nie jest mit. Są osoby, które mają zaburzenia lokomocyjne spowodowane
    niespójnością sygnałów wzrokowo-błędnikowych. Efekt końcowy rzyganie w samochodzie
    lub przez drzwi, okno. Nie ważne. Mdłości i rzyganie.

    W poprzednim etapie dziecko było ściśnięte przez macicę przez jakieś sześć-siedem
    miesięcy i czy oznacza to że takiemu trzylatkowi też się to będzie podobać? Wiele
    ogranów się już nie rozwija (np oko się już tylko starzeje) ale układ nerwowy rowija
    się nadal.

    Howk!.