  • Data: 2011-12-22 19:13:21
    Temat: Re: FF - dlaczego kolory wyssane są z palca?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 22 Dec 2011 17:43:00 +0100, Exe Very Cute napisał(a):

    > Jakiś dziwaczny plugin do Firefoxa?

    No ale wtedy raczej niewiele osób by go miało. Tymczasem wśród paru
    znajomych widziałem ten efekt.

    > Zwalony plik z profilem ICC z którego korzysta Firefox (może być z
    > któryś zainstalowanych w systemie)?

    Ludzie zazwyczaj nie wiedzą co to jest ICC. A już nie bardzo chce mi się
    wierzyć, że tylu osobom padł ten plik.

    > PS. Co do mojego monitora to się o jego poprawne wyświetlanie kolorów
    > nie martw ;-]

    Tak też zrobię :-D
    Co prawda przytznam się, że dopiero w konteście tej historii dowiedziałem
    się sporo o szerokogamutowych monitorach (sam takiego używam m.in.) i
    jakich problemów mogą dostarczyć - a już w szczególności gdy ślepo
    wierzymy, że kalibracja sprzętowa rozwiąże problemy z odwzorowaniem kolorów
    webowych na takich monitorach :-)