  • 11. Data: 2013-04-30 10:52:31
    Temat: Re: [FAQbot] Obowiązkowo do przeczytania przez nowych.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-29, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Zaczynasz byc nudny

    No nudze, bo i tak juz nic z tego nie bedzie. Trzeba by jakas impreze pogrzebowa
    precla zrobic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2013-04-30 11:09:41
    Temat: Re: [FAQbot] ObowiÄ...zkowo do przeczytania przez nowych.
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > No nudze, bo i tak juz nic z tego nie bedzie. Trzeba by jakas impreze
    > pogrzebowa
    > precla zrobic.
    W zyciu!!
    Co będziemy czytać w pracy?

    Ale z jednym masz rację, nowe idzie, stare pokolenie zostaje zastąpione
    pryszczatym sikaczem.
    Szkoda tylko, że prędzej czy później precle same zejdą i nic na to nie
    poradzimy.
    Zmieniają się nam priorytety :) co widać o piszących.

    pozdrawiam

    --
    Bartek czasami piszący od 2005
    Niebieska9'99

  • 13. Data: 2013-04-30 12:06:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-30, Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl> wrote:

    > W zyciu!!
    > Co będziemy czytać w pracy?

    Od dawna nie ma co czytac bo wiekszosc to pytania z sikacza "nie pali co
    robic?" albo "mam 140cm i 30kg jaki motur bedzie dla mnie dobry"?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2013-04-30 12:40:54
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > Od dawna nie ma co czytac bo wiekszosc to pytania z sikacza "nie pali co
    > robic?" albo "mam 140cm i 30kg jaki motur bedzie dla mnie dobry"?
    Nie ma co czytać bo wszystko już było :)
    Stare precle o nic nie pytają bo już wszystko wiedzą, nowe precle o nic nie
    pytają bo ich po prostu nie ma. Nie ma nowych, którzy by się z precelem
    identyfikowali.
    Kiedyś bycie "preclem" to było coś a dziś młodzi mają to gdzieś.
    I na domiar złego stało się to dlatego, że motocykle spowszedniały.
    Dziś każdy byle gówniarz może mieć dwa kółka.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 15. Data: 2013-04-30 13:21:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-30 12:40, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Kiedyś bycie "preclem" to było coś

    Znam też takich co się z tego do dziś nabijają ;)

    Poza tym jakie czasy taka formuła. I konkurencja spora - nie to że
    mielibyśmy się z kimś ścigać, po prostu jest wiele miejsc w sieci do
    wyboru. Na razie jeszcze żyjemy, PRM w odróżnieniu od innych serwisów
    jest bezkosztowy więc niech sobie będzie i w miarę naszych skromnych
    chęci działa - trzeba tylko pilnować żeby nam się tu kompletny chlew nie
    zrobił i tyle.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2013-04-30 13:46:03
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Znam też takich co się z tego do dziś nabijają ;)
    Należy im tylko współczuć ;)
    Mnie się tam precle zawsze dobrze kojarzyły.

> [...]
    > bezkosztowy więc niech sobie będzie i w miarę naszych skromnych chęci
    > działa - trzeba tylko pilnować żeby nam się tu kompletny chlew nie zrobił
    Dopóki sikacz będzie tu podpięty, chlewu nie unikniesz.
    Paradoksalnie ten chlew "napędza" prm ale też odstrasza starych.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 17. Data: 2013-05-02 18:42:33
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-04-30 13:46, Bartłomiej Kacprzak pisze:

> [...]
    > Dopóki sikacz będzie tu podpięty, chlewu nie unikniesz.
    > Paradoksalnie ten chlew "napędza" prm ale też odstrasza starych.

    Bardzo dobra puenta..
    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 18. Data: 2013-05-06 12:44:12
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl> wrote:

    >I na domiar złego stało się to dlatego, że motocykle spowszedniały.
    >Dziś każdy byle gówniarz może mieć dwa kółka.

    A to zle jest?
    Pytamboniewiem.
    Kilkanascie lat temu ta grupa by nie powstala, gdyby nie "importerzy"
    japonskiego padla, "jezdzonego tylko w niedziele".
    Wiekszosc tlumnie przybywajacych, (dzieki TP i "polboxom")
    prezentowala podobny poziom wiedzy co sikacze.
    No moze tylko jezykiem ojczystym poslugiwala sie sprawniej ale to
    akurat z motorami wspolnego nie ma nic.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 19. Data: 2013-05-06 13:07:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-06, Jacot <jacot@bez_riders.pl> wrote:

    > akurat z motorami wspolnego nie ma nic.
    > ^^^^^^^^
    Motocyklami!

    ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2013-05-06 22:23:46
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisał w wiadomości

    > A to zle jest?
    > Pytamboniewiem.

    To ja może odpowiem.
    Kiedyś jak szukałem miejsca gdzie można by dowiedzieć się czegoś o
    motocyklach to zostałem skierowany tutaj.
    Było tylko jedno przykazanie ;) kultura.
    Mam nadzieję, że widzisz różnicę pomiedzy kimś kto zajrzy tu z pełną
    świadomością gdzie jest a kimś kto walnie jedno pytanie od czapki.
    Czy to źle, że jest więcej 2oo? Nie, im nas więcej na drogach tym lepiej. A
    czy tu im nas więcej tym lepiej? Sam nie wiem...
    Mnie nie bawi rozmowa pomiędzy przedstawicielem sikacza a preclem, jeden
    stara się przekazać jakąś wiedzę a drugi uważa to za pierdy.

> [...]
    > Wiekszosc tlumnie przybywajacych, (dzieki TP i "polboxom")
    > prezentowala podobny poziom wiedzy co sikacze.
    A jak było z kulturą? Grzybol był tego najlepszym przykładem :)
    > No moze tylko jezykiem ojczystym poslugiwala sie sprawniej ale to
    > akurat z motorami wspolnego nie ma nic.
    hmm czyli jak do jakiegoś miejsca wpada grupa żuli to Tobie to nie
    przeszkadza?

    pozdrawiam

    --
    Bartek