  • 21. Data: 2013-05-07 09:30:42
    Temat: Re: [FAQbot] ObowiÄ?zkowo do przeczytania przez nowych.
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-05-06 22:23, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > A jak było z kulturą? Grzybol był tego najlepszym przykładem :)

    Trole istniały zawsze.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 22. Data: 2013-05-07 09:53:30
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Trole istniały zawsze.
    To ja wiem, ale są trolle i trolle.
    Jeden prowadzi do ciekawej dyskusji a drugi do kretyńskiej pyskówki.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 23. Data: 2013-05-07 10:39:47
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-05-07 09:30, Magic pisze:

    > Trole istniały zawsze.

    Mowa nie o trolach tylko o braku kultury. Czyli o hołocie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 24. Data: 2013-05-09 22:54:03
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote:

    >Czy to źle, że jest więcej 2oo? Nie, im nas więcej na drogach tym lepiej. A
    >czy tu im nas więcej tym lepiej? Sam nie wiem...

    No ja sie wlasciwie odnosilem do tego. Nie martwi mnie ilosc i nie
    martwi mnie to, ze prawie kazdy malolat moze miec motor, chocby
    chinski.
    (One sa nawet calkiem ladne niekiedy, tak ze po prawdzie zazdraszczam,
    bo 'za moich czasow' takich nie bylo;)

    >Mnie nie bawi rozmowa pomiędzy przedstawicielem sikacza a preclem, jeden
    >stara się przekazać jakąś wiedzę a drugi uważa to za pierdy.

    No ale to juz jest ogolem kwestia przemian cywilizacyjnych, jakie
    nastapily w internecie w ogole.
    Wszystko przez te php i przez to, ze ktos pobudowal na tem te kombajny
    forumowe a najgorsze, ze je udostepnil do wziecia. Teraz 6-ciolatek
    zamiast zglebiac tajniki hateemela i budowac pierwsze www to se
    zaklada konto na frykasie, instaluje foruma, bo jest w pakiecie i
    jedzie, tem bardziej ze mozna na tym trzepac kasiore na batony i piwo.
    No i sie rozlazla ta 'kultura forumowa', bo newsy czy listy mailowe to
    sa relikty z czasow pierwszych tutenhamonow.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 25. Data: 2013-05-31 22:41:30
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 09.05.2013 22:54, Jacot pisze:

> [...]
    > No i sie rozlazla ta 'kultura forumowa', bo newsy czy listy mailowe to
    > sa relikty z czasow pierwszych tutenhamonow.

    ojapierdole, nigdy tak krótko nie byłem na preclu (jakies 10 min) nic
    sie nie zmieniło
    Jest coraz gorzej.

    Pa

    Arni

  • 26. Data: 2013-06-02 17:31:28
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-05-31 22:41, Arni pisze:

    > ojapierdole, nigdy tak krótko nie byłem na preclu (jakies 10 min) nic
    > sie nie zmieniło
    > Jest coraz gorzej.

    Czyli się zmieniło ;)

  • 27. Data: 2013-06-02 18:19:48
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    >Czyli się zmieniło ;)

    Nieno, kierunek sie nie zmienil. Zawsze bylo coraz gorzej ;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10