-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.134.MISMATCH!postnews.google.co
m!q23g2000yqd.googlegroups.com!not-for-mail
From: Matt <m...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: FAP
Date: Mon, 29 Mar 2010 13:16:43 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 20
Message-ID: <9...@q...googlegroups.com>
References: <holhls$tc5$1@news.onet.pl> <hopkgf$3bo$1@news.onet.pl>
<hops5u$33r$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hoqeeh$pcl$1@inews.gazeta.pl>
<do0jjeifzdks$.dlg@lepper.institute.com>
NNTP-Posting-Host: 213.134.190.188
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1269893804 21240 127.0.0.1 (29 Mar 2010 20:16:44 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Mar 2010 20:16:44 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: q23g2000yqd.googlegroups.com; posting-host=213.134.190.188;
posting-account=F9tu0goAAAA_vCwvEYMGH18LkkugDsIP
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/532.5
(KHTML, like Gecko) Chrome/4.1.249.1042 Safari/532.5,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2268154
[ ukryj nagłówki ]On 29 Mar, 17:12, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
> w tym przypadku może być taka możliwość.
> DPF występuje w dwóch wersjach - "mokry" i "suchy", podczas gdy FAP jest
> wyłącznie "mokry"
> Gdzie "mokry" oznacza użycie dodatku podnoszącego temperaturę spalania typu
> Eolys, a "suchy" odpowiednio brak jakichkolwiek dodatków.
FAP i DPF oznaczają to samo - filtr cząstek stałych, tylko pochodzą z
różnych języków (FAP - francuski, DPF - angielski).
Na wersje mokre zwyczajowo mówi się FAP, ale ma to taki sam sens jak
twierdzenie, że moc silnika samochodów niemieckich mierzy się w PS a
angielskich w HP.
--
Regards
Matt
Następne wpisy z tego wątku
- 29.03.10 22:31 omega_fan
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=