-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: F650GS / F650GS Dakar / Suzuki drz-400 sm
Date: Fri, 24 Apr 2009 21:35:35 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 43
Message-ID: <gst4a8$i7d$1@inews.gazeta.pl>
References: <gsq9ir$9hi$1@inews.gazeta.pl> <gsqd90$qfo$1@inews.gazeta.pl>
<0...@g...googlegroups.com>
<gssnug$n9l$1@inews.gazeta.pl> <gst1r2$78g$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-217-77.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1240601736 18669 77.253.217.77 (24 Apr 2009 19:35:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Apr 2009 19:35:36 +0000 (UTC)
X-User: piotr.rezmer
In-Reply-To: <gst1r2$78g$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:595356
[ ukryj nagłówki ]dmk pisze:
> czesc
> nie chce skakac, taplac sie w blocie, jezdzic po kolana w wodzie czy po
> osie w piachu - ale miec mozliwosc wjechania droga gruntowa na lake czy
> gorke (tam gdzie np. rowerem da rade - bez jego przenoszenia rzecz jasna
> ;) czy zjechania z asfaltu w takich Bieszczadach - ale, jak pisalem
> wczesniej, bez hardcora
Tyle to zniesie nawet chopper :)
> turystyka - w planach (czy raczej marzeniach) - jakas Rumunia, Ukraina -
> miejsca gdzie asfalt niekoniecznie musi byc gladki jak stol a miejsce
> pod namiot nieco dalej od drogi
> predkosc przelotowa nie gra roli - wazne zeby dalo sie te 100-120
> trzymac w trasie, wiecej mi chwilowo nie trzeba
Z szybką w dakarze zaczyna być niewygodnie od 140-150, zatem spoko.
> moze lepszym wyborem bylby "zwykly" gs - z zamontowana szybka z Dakara?
> czy "zwykly" ma np. wezsza kierownice - odnosnie uwagi o przeciskaniu
> sie w korkach? jakie roznice (poza wymienionymi wczesniej) wystepuja
> miedzy tymi dwoma motocyklami?
Różnice:
skok zawieszenia przód 170 210
skok zawieszenia tył 165 210
opona przód 100/90-19 90/20/ -21
wysokość 1265 1412
wys kanapy 780 870
rozstaw kół 1479 1489
wygląda na to, że kierownice są w obu modelach identyczne. Zawsze jednak
możesz zamontować kierownicę akcesoryjną, wtedy trzeba jednak pamiętac o
otworkach na kabelki do podgrzewanych manetek a także o mocowaniu
cięzarków lub rezygnacji z nich.
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=