-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5220cbf6$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<522117d7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl> <kvrv6r$hvu$1@dont-email.me>
<5221d088$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
<522287e9$0$1453$65785112@news.neostrada.pl>
<5222cf48$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<5222d400$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<kvupi4$jg6$1@node1.news.atman.pl>
<5222f4f1$0$1457$65785112@news.neostrada.pl>
<kvv1qm$hfe$1@node2.news.atman.pl>
<522314d9$0$1464$65785112@news.neostrada.pl> <l0184k$ndk$1@dont-email.me>
<l01eq4$r6b$1@node2.news.atman.pl>
<5224afea$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<l02o8k$mn9$1@node1.news.atman.pl>
<5224ed16$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
<l05fol$rpm$1@node2.news.atman.pl>
<52274b30$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
<l0nt02$ema$1@node2.news.atman.pl>
<522f8825$0$1462$65785112@news.neostrada.pl>
<l0t7l8$k6d$1@node2.news.atman.pl>
<523225f0$0$1462$65785112@news.neostrada.pl>
<l0tb71$nqa$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l0tb71$nqa$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: F11 525xd
Date: Fri, 13 Sep 2013 20:12:51 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130913-1, 2013-09-13), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 27
Message-ID: <5233559c$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.111.12
X-Trace: 1379095966 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1249 79.184.111.12:63906
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504428
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "uPemek" <...@...x> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
>>>> Mylisz się, benzyniaków palących podobnie (10+ w mieście) miałem już
>>>> wiele. Takiego który paliłby dużo mniej i miał ponad 100 KM ani sztuki.
>>> Ale przeczytałeś że chodziło o trasę?
>> Nieprawda, w źródłowym poście było i miasto i trasa.
>> Czytaj całość, zanim zaczniesz komuś zarzutu stawiać, polegające tylko na
>> tym, że Ty nie doczytałeś.
>
> Czyli jak zacząłeś cytować coś co dotyczyło tylko trasy to dalej chodziło
> o też miasto
O zużycie, tak ogólnie.
O ile w cudowny sposób jedno z drugim jest proporcjonalne, to nie ma
znaczenia, o ile ktoś po prostu nie zechce się przypieprzyć.
>> Jak ktoś chce podawać wyniki wydziwów, to ma podawać też, że o wydziwy
>> chodzi, a nie nawijać o spalaniu.
>
> Licznik mam wyskalowany do 300kmph, ale nie zamknąłem go podczas tej jazdy
Ale 100 przekraczałeś konkretnie?
I co, palił Ci 7 l/100?
Następne wpisy z tego wątku
- 13.09.13 20:23 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=